www.sendeyaz.net  ve  ardından www.edebiyatevi.com olarak yola çıktığımızdan bu yana neredeyse 13 yıl geçti.

Ne güzel demiş Yunus' um ;


"Gezdim Halep'i Şamı Eyledim ilmi talep,

Meğer ilim bir hiç imiş İllâ edep illâ edep!..

Girdim ilim meclisine, eyledim kıldım talep,

Dediler ilim geride, illâ edep, illâ edep!,.”



Yunus Emre

 

Bu platformu oluştururken hep aklımda adam gibi edebiyat yapmak ve siteye katkı yapan bütün yazarlarımızı sitenin sahibi kılmak.


Duruşumuzla herkese aynı mesafede kalarak nice yüreklerin yazılarına eşlik ve şahitlik ettim ve hep beraber ettik.


Niceler geldi geçti. Gelir geçer gidenler gelenler gelip gidenler gidip gelmeyenler arasında geçti gitti yıllar.


Biz hata yapmadık mı yaptık. Daha yolun başındayken insanların ikircikli oynadıklarını anlayana kadar amaçlarına hizmet ettim ve istemeden bazı yazı dostlarını kırdım veya siteden uzaklaştırdım. Fakat yaşadığım ve yaşatılan her şey bize tecrübe oldu. Artık kişilerin kişiliksizliklerini yaptıklarıyla gördükçe sadece gülüyorum.


Para veya reyting kaygım olmadı tek kaygım biz adam gibi edebiyat yapmaya çalışırken yazar dostlarımızın neden bu kadar destek vermeyişi oldu sitemize.


Edebiyat siteleri içinde yazarlarıyla benim kadar iletişimi yazı, yorumları olan bir site sahibi var mı bilmiyorum. Dostlarım beni bu konuda aydınlatırsa sevinirim.


Çünkü benim sitemden yazar olarak yetiştirip de başka siteler kuran (yaklaşık 14 tane) bütün siteler artık yok. Biz edebiyata hizmet etmeye devam ediyoruz. Kıymetli dostlarımın desteğiyle de yazarlarımıza şiir yarışması ve diğer konularda maddi destek de sağlayarak.


Evet neden yazdım bu yazıyı birkaç yazar arkadaşım ve editörlerim görmüş. Bu sitede edebe aykırı yazı veya şiir yayınlanamaz. Buna hiçbir şekilde izin ve müsaade yoktur.


Ben bu siteden edebe aykırı davranışlar yüzünden yüzlerce kişi gönderdim.  Gerekirse yine gönderir ve bundan asla çekinmem.


Evet en nihayet edeple edebiyat yapmak, yazarlarımıza saygılı olmak için biz buradayız. Kötü söz sahibine aittir der tarafıma addedilen bütün söylemleri sahibine iade ediyor bütün yazar dostlarımız saygı ve sevgiyle selamlıyorum.


 

Âdem Efiloğlu

Yönetici & Site İmtiyaz Sahibi

( İlla Edep İlla Edep başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 22.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.