Gerçek, değişmez. Her şartta her platformda aynıdır.. Ahlaki değerleme yapıp gerçeği iyi veya kötü diye sunabilirsiniz.. Sanat sal bir değerlendirmede bulunur gerçeği güzel yada çirkin diyerek de bir sunum yaparsınız..Felsefi olarak da oğru veya yanlış şeklinde bir değerlendirme ile de sunum yaparsınız.. Kör malın kör alıcısı olur. Ama sonuç da gerçek gerçek dir. Sunum şartlarına beklentilere göre anlamlandırma, doğacak menfaatlere göre anlam kaydırması  yapmak bile gerçeği değiştirmez.. 15 Temmuz 2016 yılında TC ni ve kurucu değerlerini ortadan kaldırmak isteyen bir guruh ihtilal denemesine girişti.. Bu bir gerçektir.. 250 insan şehid oldu.. Kümeslerine hırsız girdiği için değil devlet için vatan için güle oynaya ölüme  gittiler.. 
Ortada bir gerçek var. "15 Temmuz ihtilal denemesi" Bu gerçek hususunda bile toplum olarak bir müşterekliğimiz yok.. Neden? Çünkü bunun böyle  olması için çabalayan bir sistem var.. Sizin onu görmemeniz gerçeği ortadan kaldırmaz.. Yanlış anlam yüklemeniz yine gerçeği kaldırmaz.. Gece de gündüzde  olsa soğukda sıcak da olsa gerçek gerçektir.. 
Fetö den doğrudan zarar görenler,gerçeği bilir ve tatlı su kurnazlarının nasıl organize sekılde kamuoyu oluşturmak için çabaladıklarını  bilir ve bu hamleleri yutmaz...Fetöcü lere ait 1 milyon fake hesap 15 Temmuza yutturma diyorsa   oyuna gelmeyecek olan sensin..
 Düz mantık, kuralları ile hareket etmek karşı yana pirim vermektir.. Akp kötüdür.. Akp nin her yaptığı da kötüdür.. Rahmetli Necip Hablemitoğlu  yazıyor.. Namaz ı kılmasa da olur.. Rakı yı susuz da içse olur yada içmiş gibi davransa da olur. .ihtilal yeltenmesi le ilgili suçlamalarda " Her subay ast subay neredeyse ben alkoliğim" savunması ile yırtmaya çalışdı..Öyle bir şey yok. "Yehova şahitleri" nin 1870 li yıllardaki kuruluşunu okuyun.. Gelişip yayılması eğitim, yayıncılık la uluslar arası nasıl bir dev organizasyon haline gelişi 1950 nin sonlarında TC ne İzmir den girişi, manevi cihazlanma derneği ve kominizmle mücadele Derneği adı altında örgütlenmeleri ile fetönün filizlenmesini inceleyin.Bire bir eşdeğer olduğunu görürsünüz. Yehova şahitleri in İslamik versiyonu feöt dür.. .Basit mantık kuralları ile açıklanmayacak kadar karmaşık, hemen tüketilemeyecek kadar sonsuz bir yapıları var.. Mesele Akp ile başlamadı.. AKp ile de bitmez.. Solun içinde ilk fetöcü Ecevit le vekil oldu.. Gladio nun maaşı Ecevit in başbakanlığı döneminde ABD ödedi.Yani bir insanın içki içmesi, içiyor pozu yapması, fetöcü olmayacağı anlamına gelmeyeceği gibi "solcu dur fetöcü değildir" de diyemeyiz.. Su gibi her biri bir istihbarat uzmanı ve derinliğinde bulunduğu kabın şeklini alır...Fetöcü lerin Müslüman olup olmadığı, kafa kesen cunup gezen, canlı bomba olan el kaidecilerin müslümanlığı ile tartıya koymak gerekir.. Canlı bomba terörist intihar ederek kendini yok ediyor.. Fetöcü sadece kendisini değil  kendisinden sonra gelecek nesillerin de güvenlik soruşturmasına takılarak varlığına darbe vuruyor.. Bu masıl bir din görünümlü yapı ki kendisinden önceki dinleri yok hukmu e baglayan bir inanç sistemini görmezden geliyor. O halde müslümanlığı bile Dinler arası diyalog cümlesi ile "hak geldi batıl zayil oldu" kural celişkisi ile tartışılır. Ayrıca  Münafıklığı öneren kural ve uygulamaları da bonusu.
 15 Temmuz da devlet kendisine saldıran, ortadan kaldırmayı kafasına koymuş dost ve müttefik görünümlü ve bununla ilgili evrensel konferanslar veren, ödüller dağıtan YALANCILAR TOPLULUĞUNA, pusuya yattı ve suç işlemesi içinde silahını alıp çarşıya inmesini bekledi.. Bazı suçlar suç üstü olacak.. Memur rüşvet alıyor sadece iddiası kaduktır ve ceza aldırmaz. Ama numarası alınmış para ile suç üstü yaparsan memurun işini bitirirsin.. Bu da böyle saat 2 de saat 16 da hareket olacagını bilir ama bekler.. Horoz akbaba yı becerecek.. Mecbur ölü numarası yapacak.....
Allah rızası için hiç olmazsa  15 Temmuz gerçekliğinde bir olalım oyuna gelmeyelim..

Torun Halili 
( Gerçek başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.