Köyler,küçük yerleşim yeri  olduğu için herkes herkesin ya akrabası ya tanıdığıdır  bu yüzden dedikodu tez yayılabileceği gibi yuvalar da tez dağılabilmektedir.

"Dün gece,senin kümeste tilki  gördüm,"demiş komşu komşusuna.
Tabi komşusu tedirgin olmuş,o geceyi elindeki av tüfeğiyle kümeste geçirmiş ama ne gelen olmuş ne giden.
Ertesi gün karşılaştıklarında adam yine aynı sözü tekrarlamış.
"Komşum senin  kümese bu tilki iyice dadanmış."

Evinin dört bir tarafına tuzaklar kurmuş,bu  sefer kesin kurtulacağım bu beladan diye düşünmüş,aradan bir kaç gün geçmiş ancak yine ne gelen olmuş ne giden.

"Bu adam benle dalga geçiyor,etrafta bir sürü kedi köpek var,onlar varken nasıl olur da benim tavuklarımı rahatsız edebilir?"diye düşünerekten komşusun dediklerine kulak asmamaya başlamış.

"Senin kümeste tilki gördüm."sözlerine "O nasıl bir tilkiyse benim tavuklarımla arkadaş olmuş,demek ki  oyun oynamaya geliyor."diye karşılık vermeye başlamış artık.

Komşusunun kulağına,karısı şöyle fısıldar:
"Bu adamla neden evlendiğimi anladın mı şimdi, hem akıllı hem aptal olduğu için."
( Akıllı Köylü başlıklı yazı berberce tarafından 15.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.