Öğlen saatlerinde,mavi tişörtlü  genç bir kadın elindeki telefonla hem görüntülü konuşuyor kaldırımda hem de  küfürler savuruyor,yanında ise beyaz şortlu beş altı yaşlarında çocuk olup  biteni seyrediyor herşeyden habersiz.

Kadının öfkeli hali,mutsuz olduğunun işaretiydi  ve bu  bir aile sorunu  olduğu apaçık ortadaydı,hava çok sıcaktı ve kadın sırılsıklam terlemişti.

Karı-koca arasına girilmez diye söz vardır hani,hepimiz hatırlarız parkta,tartışan iki çifti ayırmaya çalışırken  cinayet işleyip müebbet hapis cezasına çarptırılan o genci.

"Allah senin belanı versin,hiç  mi utanma arlanma yok sende?"diyerek bağırıyor kadın,kocası mı yoksa sevgilisi mi olduğu bilinmeyen adamın yakasından silkeleyerek.Telefonundan ise sürekli fotoğraf mı  video mu  göstererek ,var gücüyle yumruk atıyordu adamın göğsüne,omzuna.

Bu olaya şahit olan,karşıdaki otobüs durağındaki yolcular şöyle konuşuyordu:
-Devir değişti arkadaş,eskiden  erkek kadını döverdi şimdi ise kadın erkeği dövüyor.
-Bir yasak aşk vardır kesin baksanıza,adam hiç tepki vermiyor,süt dökmüş kedi gibi ama özür de dilemiyor kadından.
-Doğru söylersin arkadaş, kadın her zaman her yerde haklıdır belki başkasıyla yakaladı sürekli telefonunu  gösteriyor çünkü.
-Şu arefe gününde olacak iş mi bu Allah aşkına,başımıza taş yağacak,taş.

( Süt Dökmüş Kedi başlıklı yazı berberce tarafından 8.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.