Ülkemizde  uzun  yıllardan beri görülen ancak ne önlenebilen ne tedavi edilebilen,vaka sayıları  açıklanamayacak  boyutta olan ve hiçbir bakanın açıklamaya cesaret edemediği bir salgın var hem de salgınların en hırçını bence.

Baş ağrısı,gögüs ağrısı,nefes darlığı,halsizlik,ishal,koku ve tat alamama,öksürük,eklem ağrısı,aşırı yorgunluk hissi gibi semptom gösterenler hepimiz biliyoruz ki korona belirtisiydi;test yapılırdı,test pozitif çıkınca karantina süreci başlardı.Çeşitli önlemler alındı tabi;maske,mesafe,hijyen üçlüsü hayatımızda unutamayacağımız bir üçlü oldu,düğünler yasaklandı,okullar kapatıldı,belirli saatlerde sokağa çıkma yasağı getirildi,lokanta,berber,çayocağı gibi işletmeler kapatıldı.Eve kapanmanın avantajı olduğu kadar dezavantajı da oldu,yasakların ne kadar etkili olup olmadığı konusu hep tartışıldı hem uzmanlar tarafından hem halk tarafından.

Ama bu salgın çok tehlikeli,işin kötü yanı ise kimse bunun farkında olmaması,burnunuz akmıyor örneğin,hapşurmuyorsunuz,yemenizde ve içmenizde de sorun yok ama tehlikeli.

Salgının belirtileri şöyle, bu yazıyı okuyanlarda bunlar yoktur umarım:
-Namazsızlık
-Herşeye küfür ve isyan.
-Mutsuzluk ve aşırı tatminsizlik,
-Elindekilerle yetinmemek,
-Şükürsüzlük ve sabırsızlık,
-Eşyalara insanlardan fazla değer verme,
-En önemlisi de  fani  olan bu dünyayı  baki olan ahretine değişme.

"Mutlu değilim,ben mutlu olamıyorum," evli,bekar,genç,yaşlı,erkek,kadın herkesin ağzında sakız olmuş sanki, memmuniyetsizliğin temel nedeni sizce ne olabilir?

İnsan neyin peşinden koşar;paranın,makamın,aşkının,başarının ve huzrun,bunları elde ettiğinde ise mutlu sona ulaşır mı,koskoca bir hayır.Çünkü elde edebilmek için bedel ödemek gerekir,diyelim mi elde ettiğiniz,yeter mi,o da yetmez,elde tutabilmeniz gerekir,hiç de kolay değil.

Dağın zirvesi hep rüzgarlıdır...

Tez zamanda bu  salgından tüm halkımız inşallah kurtulur,bu güzelim dünyayı cennete çevirmek  hepimizin görevi ve ödevi olmalı.

Herşeyi yapabilirsiniz,herşeyi başarabilirsiniz fakat insanları  anlayamazsınız.
( Tehlikeli Salgın başlıklı yazı berberce tarafından 6.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.