İş yerimizin en sevecen,güler yüzlü,temiz kalpli,espirili ve bir o kadar da güzel kadın Damla Hanım,benim de ablam yerine koyup sevdiğim ve şakalaşmaktan keyif aldığım bir kadın.

İlk tanıştığımızda ser verip sır vermiyordu bana, içini dökmeye başladıkça iki dost oluverdik,kocasıyla kaçarak  ve çok küçük yaşta evlendiğini,hata ettiğini,şimdilerde ise kocasıyla arasının pek iyi olmadığını ve kocasının kıymet bilmediğini söylemişti

Benim yaşlarında bir oğlunun olduğunu ancak psikolojik  sorunlarından dolayı ne çalışabildiğini ne  evlendirebildiğini,evde kaç sefer yangın çıkarmak üzereyken  yakaladığını,komşuların ise sürekli şikayetçi olduklarını,götürmedikleri ne hoca ne doktor kalmadığını,geceleri korkudan uyuyamadığını anlattıkça içim parçalanmıştı.

Değişim kaçınılmaz bir gerçektir bunu şunun için söylüyorum;varlık ile yokluk denen iki kavram insanın hem kişiliğini hem  de fikirlerini değişime  uğratıyor.

Çay saatini hiç aksatmayan Damla Hanım,bir elinde çayı bir elinde telefonla hemen dışarıya koşuyor, kocamla konuşacağım,diyerek,kocası birkaç aydır yurt dışına çalışmaya gitmiş.

Duyduğuma göre çok miktarda para gönderiyormuş kocası,kendine hediye al,diyerek,oradaki maaşı döviz cinsinden tabiki.

Burdan çıkaracağımız dersler:
1.Herşey para değil ama evliliğin de aşkın da mutluluğun da vazgeçilmez temel öğesidir para.
2.Bazen küçük değişiklikler,büyük devrimlerin habercisidir.
3.Uzakta olmak,mesafeli durmak,her ne kadar özlemi ve kıymet bilmeyi artırsa da aşkı gölgeler.
4.Her insan bir kitap gibidir sadece kapağına bakarak ya da önsözünü okuyarak yargıda bulunmak kesinlikle yanlıştır.
5.Herkesin herşeyi bildiği sandığı ancak hiçkimsenin hiçbir şey bilmediği tek konudur aşk.

Damla Hanım'a iş hayatında  başarılar  evlilik hayatında  mutluluklar diliyorum,kaliteli insanların  işleri de kaliteli olur arkadaşları da.


( Damla Hanım başlıklı yazı berberce tarafından 30.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.