Onu,o şekilde görmeye alışık olmayan iş arkadaşları hem kahkaha attılar hem dalga geçtiler,hiçbirine cevap vermedi.
-Hani bıyıklarını kestirmezdin,ne oldu,yoksa bahse girip kayıp mı ettin?
-Tuttuğun takım mı yenildi?
-Rüyanda öcüler mi korkuttu,onlara söz mü verdin saçımı sakalımı kestireceğim diye?
-Saçına bitler düştü de temizleyemedin mi?

Arkadaşları katıla katıla gülüp alay ederken o ise yetim çocuklar gibi masumdu ve ağlıyordu.
-Yeter artık,susun,dedi herkes sus pus oluverdi,korkudan değil tabi,severlerdi onu.
-İyi de arkadaş,ne bu hal,dediler,palyaçolara benzemişsin.

-Babam kanser hastası,dedi, uzun ve ağır bir tedavi süreci  var,geçen hafta saçları döküldü ben de babama moral  olması için saçlarımı kazıttım artık  benim saçlarıma bakıp bakıp  üzülmüyor,anladınız mı şimdi?
( Saç başlıklı yazı berberce tarafından 29.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.