Kara Para, adı üstünde her ne kadar kağıtların üstünde ki rengi, sarı, kırmızı, yeşil olsa da onun kod adı kara paradır... Kara para ile haşır neşir olan insanlarında en başta vicdanları, sonrada her bir tarafları karadır...


Kara Para aklamak için önce deterjanınızı çok kaliteli seçmeniz lazım. Sonra makinenizde çok sağlam ve iyi bir marka olmalı. Her Kara Para her makine de aklanmıyor maalesef. Zaman zaman bazı makineler Kara Paraları ''Biz bunları aklayamayız bizi aşar bu konu.'' diye kabul etmiyorlar... Oysa ki helal kazanılan paraların hiç de aklanmaya ihtiyaçları yoktur...


Bir Kara Para ile muhatap olurken ona ''Karadırrrrr kaşlaaaarrııın ferman yazdırırrrrrrr.'' diye de bir türkü tutturmayın sakın. Bir sayın muhterem siyaset büyüğümüz her ne kadar Kara Paracıların illa da vergi vermesi gerektiğini söylerken, Kara Paracılar bu olaya hiç de sıcak bakmamakta ''Haramımıza helal katamayız kimse kusura bakmasın.'' diyerek olaya noktayı koymaktadırlar...


Bir dikkat edilecek hususta Kara Para aklamaya başlamadan önce ellerinize çok sağlam eldivenler geçirmeniz lazımdır... Paraların karaları ellerinize, başka başka yerlerinize de bulaşabilir... Borsa Marka Çamaşır Makinesini alıp, Kara Paraları içine atarsınız, deterjanı da unutmayın sakın. Makine çalışmaya başladı mı bir sağa bir sola, tabi bu arada çitileme yapmayı da ihmal etmeyin derim. Bir de bakmışısınız esrar, eroin, silah paraları bembeyaz olmuş hatta vergi bile verirsiniz sonra, onlarda bize yol, su, elektrik, ekmek, köfte, yoğurtlu İskender olarak döner mi, döner....


Aman, uzak durun Kara Paralardan, Kara Paracıklardan. Helal kazanılan para neyinize, neyimize yetmiyor ki... Biz biraz mizah gözüyle olaya yaklaşalım dedik. Kara Paraya bulaştınız mı zaten Kara Paralardan önce vicdanlarınız kararır, sonrasında vicdanı beyazlatmanın zerre kadar imkanı yoktur... Kara bir vicdan ile bir de bakmışsınız ahiret yolcusu olmuşsunuz, o yolculukta da tek bilet uygulaması vardır bilirisiniz sadece gidiş... Benden söylemesi...

( Siz De Kara Para Akladınız Mı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 28.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.