USUMDA  HASAN  GENEYİKLİ

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 28/6/2022

 

       Sevgili dostlarım, saygıdeğer okurlarım, şunu unutmayın. İnsanlarımıza dostları dost kazandırır, Allah düşman vermesin, düşmanları da, düşman kazandırır. Rahmetli Hasan Geneyikli dostum da, bana Damla Matbaasındaki dostlarımı kazandırdı.  

       Bugün sabahleyin son kitaplarımdan birisinin, bir paketini açarken, eşim “Damla Matbaası sahiplerinden olan  Özcan Demir ile Mehmet Özcan’dan ötürü, Allah aldıkları paraları hayırlı yerlere versinler diye  dua etti. Bu vesile ile, usumda  Rahmetli Milli Eğitim Bakanlığı Müfettişi Hasan Geneyikli ile Damla Matbaası Çalışanları kaldı.

       Gaziantep’te çeşitli matbaalara  çok sayıda denecek kadar kitap bastırdım, hiç birisinden memnun olamadım. Kitaplarda kusur üstüne kusur vardı. Bir gün Hasan Geneyiklinin elinde bir kitap gördüm  ve sordum. Bu kitabı basanlar kimdir diyerek. Üzerinde “DAMLA MABAASI” var  ama, şimdiye kadar böyle bir matbaanın adını duymamıştım. Hasan Geneyikli çok yakından tanıdığın ve sevdiğin birileri diye cevap verdi. Kendisi ile gün belirledik, beni götürdü ki, Uğur Matbaasındaki “Gaziantep’te Kültür Sanat ve Edebiyatta İz Bırakanlar” isimli kitabımın dizgisini ve baskısını yapan elemanlardan Özcan Demir ile Mehmet Özcan, DAMLA  MABAASI’nı açmışlar. Her ikisi ile de konuştuk ve kendilerine yeni basına girecek kitabımı verdim. O günden bu güne kadar kitaplarımın baskısını DAMLA MATBAASI’na yaptırıyorum. Kitaplarım kusursuz olarak çıkıyor. Ankara,  İstanbul gibi büyük şehirlerde kitap bastıranların kitapları kusurlu çıkıyor. Sözde yayıneviyiz diyen kurum ve kuruluşlarda da  basılan kitapların  bir çoğunda kusur üstüne kusur görmekteyiz.  Fakat, damla matbaasında basılan kitaplarda kusur bulamazsınız.  Bu gün, bu  vesile ile 22 kasım 2011 tarihinde kaybettiğimiz değerli dostumuz Hasan Geneyikli’yi de, rahmet ile anmış olduk, mekanı cennet olsun derken, Damla Matbaasına da hayırlı işler ve bol kazançlar diliyorum. Bütün çalışanlarına selam olsun diyorum, hepsine sağlık ve afiyetler diliyorum.

( Usumda Hasan Geneyikli başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 28.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.