Aylar öncesinde bir arkadaşımdan mesaj almış,dört yıl beraber yaşadığı erkek arkadaşı tarafından aldatıldığını  öğrenince üzülmüş güya onu da tesellli etmiştim,asla ona dönmeyeceğini, onu affetmeyeceğini, kendini çok kötü hissettiğini söylemişti.Hani ne derler'giden gitmiştir  gittiği gün bitmiştir'.Peki gerçekten de böyle midir?

Anılar,insanı yaralar,bu basit bir cümle gibi ama tesiri  çok fazla bir ilişkinin bitirilmesinde veya bitirilememesinde.Kollarınıza takılmış bir kelepçe gibidir anılar,nereye elinizi uzatsanız rahat bırakmazlar sizi.
Yara içinde  yara,acı içinde acıdır anılar.

Çok konuşulan ve çok tartışılan bir mesele var,ikinci şans...Hem ilişkilerde hem günlük hayatımızın çeşitli işlerinde bu şansımızı kullanmışızdır veya  kullanmamışızdır.

Buradan iki yaklaşım  öne sürülebilir:
1.Her insan ikinci şansı hak eder,geçmişe bir sünger çekip  geleceğe bakılmalıdır.
2.İnsanlar değişmez,birinci hatayı yapan ikinci hatayı da yapar çünki sizin affedeceğinizi bilir,bu da sizi aptal yerine koymak demektir,asla ve asla ikinci bir şans verilmemelidir.

Hepimiz duygusal insanlarız iki damla gözyaşı gördük mü,hemen yelkenleri suya indiririz,karşımızdaki düşmanımız bile olsa.

"Söz verdi,yemin etti,bir daha beni üzmeyecek, terketmeyecek,"diyor arkadaş,hala güveniyor ve hala onu sevdiğini söylüyor iyi ama bu aldatma sanatının ustalığı değil mi?

İki sefer,üç sefer hatta daha fazla aynı kişiyle evlenip  boşananlar da var...Onlar çocuk mu, hayır,hepsi aklı selim insanlar...Kimi çocukları için kimi miras için....

Her evin bir kapısı,kapının bir kilidi  her kilidin de bir anahtarı vardır.

Her kalbin bir efendisi her efendinin de bir kölesi vardır.
 
Unutulmamalıdır ki  duygular da ölür..

Anılar,koynumuzda yatan zehirli bir yılandır heran bizi sokan...

Herşeyi hoşgörenler,hor görülürler...
( İkinci Şans başlıklı yazı berberce tarafından 27.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.