Aşkta gizlilik mi esastır,beraberlik mi yoksa mesafelilik mi? Bunlar aşk üçgeninin köşeleri, çevresini veya alanını hesaplayabilen  var mı bunu bilemem,bize 'matematik yalan söylemez' diye öğretmişlerdi  eğer matematik bu işin içine karışırsa herşey arap saçına döner.Belki kalkar birisi dörtgene benzetir ve köşelerine de;
Anlaşmak-paylaşmak-kıskanmak-çoğalmak, derse....

Belki çembere benzetip;
"Aşkın köşesi mi olurmuş,boş çuvalın dik durmadığı gibi tüm aşkların ömrü de kısa olur çünki  boş duygular karın  doyurmaz."diyenler olacaktır.

Bugün hem üzüldüm hem de sevindim bizim şu acemi aşıkların yüzünden.Üzüldüm,çünki özellikle Caner,hiçbir şeyden haberi yokmuş gibi,sanki herşeyi ben uydurmuşum gibi,hedef olarak beni gösterdi.Oysa "aşkım o benim,usta,Sıla'yı çok yorma,onun yapacağını ben yaparım,"diyen kendisiydi.Sıla ise bana bakarak:
"Bunlar hep seni  başının altından çıktı usta,"demesi üzüldüğüm ikinci nedendi.

Sevindiğim  nokta ise,Caner'in bu aşk konusunda samimiyetsizliğini öğrenmiş olmam.Hani filmler olduğu gibi;
"Seviyorum ulan,var mi bir diyeceğiniz,"diyerek bir aslan gibi kükremesini beklerdim ama nafile,Caner' de bunu  söyleyecek yürek yok.

Böyle birisine değil kalp bir eşya bile emanet edilmez.
Böyleleriyle ne yola çıkılır ne alışveriş yapılır.
Dili ile yüreği arasında uçurum olanların dostluklarına ve aşklarına güvenmek,kendimize yapacağımız en büyük kötülüktür.
Kuralları bilmek değil kurallara  uymaktır mühim olan hayatın her alanında.

"Korkuların korkusu nedir,"diye sorsalar hiç düşünmeden "aldatılmak" diye cevap verirdim.

Aşk,yüreğe saplanan paslı bir hançerdir.

Aşk;ölen,öldüren,gömülen ancak mezarı olmayan bir mechuldür.

Bizim acemi aşıklar darbe yiye yiye ustalaşacak elbette.





( Acemi Aşıklar başlıklı yazı berberce tarafından 20.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.