Merhaba Yavrucuğum

''Bazen düşünüyorum da yavrucuğum. Eğer bulmasaydı bizi bu imtihan.  Aramızdaki güçlü bağı imtihansız yakalayamazdık. O kadar kenetlendik ki birbirimize. Konuşmadan da anlaşabiliyoruz. Gözlerinde görüyorum teslimiyetinin halini. Öyle güzel işliyorsun ki kalbime sabrı. Sayende aceleci ve sabırsız halimden gitgide uzaklaşıyorum.

 

Gülüşünle ömrümde bin bir çeşit bahar panayırları kurulur. Konargöçerlerin uğrak yeri oluyorum. Varlığınla varlığıma değer kattın. Ne hoş geldin yavrucuğum. Bir bilsen. Bir bilsen diyorum. Lakin bazı şeyler bilindikçe anlamından uzak düşer insan. Senin masumiyetin bilişinden değil. Bilsen de bilmesen de beni utandıran İsmail duruşundan geliyor.

 

Ne kışları gördüm ben. Yollarda kalıp devletin ekipleri ile zar zor eve varışımı. Ne çaresizlikler. İmkânsız bir yara sanıp yıllarca kendimi hırpaladığım. Hiçbirinde sabra rastlamadım. Rastlasaydım belki de, senin gibi bende gülerek karşılardım. Rabbimin üzerimizdeki tozları silkelememiz için gönderdiği imtihanları.

 

Büyüyeceksin sende yavrucuğum. Rabbimin dilemesine bakar her şey. Uzak gelmesin sana büyümen. O gün olurda kafanda karmaşık sorular belirirse dediklerimi getir aklına. Babanda bir zamanlar çocuktu. Hatalarımı bağışla. Sakın ola düşme ümitsizliğe. Koru kutlu duruşunu. Seni kocaman yüreğinden öpüyorum’’

Devam Edecek...

 

  

( Beni Otuz Sev-4 başlıklı yazı Mecaz Adam tarafından 15.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.