İlk Kitabım Satışta-İman İle Bilinir-

 

İlk kitabım yayınlanır mıydı ne zaman olurdu, hemen olur muydu bu pahalılıkta pek zordu! Rabbim nasip edince hemen oluyor bin şükür. Bir şiir yarışması ve akabinde denemeler olduğunda yayınlanması için buna sıcak baktıklarını fark edince ya Allah bismillah diyerek gönderdim. Olumlu cevap alacağım kesin değildi! Daha önce çok gönderdim bir olumlu yanıt alamadım bunda bir hafta içinde yanıt geldi, bastılar kitabımı benden sadece sözleşme kargo ücreti ödeyerek Rabbime şükür ilk kitabımı bastırdım. Siz okuyucularımın desteği ile kardeşlerimin okumaları ile yazdıklarım anlam bulacak. Tanıtım bölümü ile sizleri baş başa bırakıyorum selamlarımla.

 

GİDEBİLMEK Mİ BEKLEYEBİLMEK Mİ?

Bu soruyu kendime defalarca sordum.

İlk başlarda ne gidebilmeyi ne de beklemeyi seçebildim!

Belki de içine düştüğüm çıkmazların eseriydi kararsız kalmama seçmem mani olan şeylerin başında geliyordu galiba…

Bir sükûnete muhtaçken onca kargaşa içinde kendimi çırpınırken buldum ve bu nedenle uçurum çiçeklerim uçurumların kenarında içinde açmaya başladı.

Yanlış anlamanın yanlış resme bakmanın neticesinde yanlışlara elbette ki düştüm,

Düştükçe Rabbim kaldırdı yola devam edemedim bekledim,

Gidemedim bir adım doğru yolun ötesine,

Düştüm uçurumların içine.

 

Bu linkten sipariş verebilirsiniz. Geliri yetim ve Afrika da ki çocuklar için bağışlanacaktır, katkılarınız için şimdiden teşekkürlerimle, selamlarımla…

https://www.yolakademiyayinevi.com/urun/iman-ile-bilinir/


( İlk Kitabım Satışta-iman İle Bilinir- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 13.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.