Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünün son toplantısında bir takım lüzumsuz işlerin dökümü ve bu işlere ataması yapılacak elemanların durumu görüşülmüştür... Toplantı sonunda elemanların görevlere başlaması da kısa sürede gerçekleştirilecektir...


Şoka giren hastaları şoktan çıkarmak için kadro açılmıştır. Bu işe ihtiyacı olan arkadaşlar, yeri geldi mi şoka giren hastaları şoktan çıkartmak için bir köşede gizlenip kurusıkı tabancayla ateş edecekler ya da yüzlerine korkunç maskeler takıp, aniden hastaların önüne çıkacaklar veya aniden hastaya sille tokat girişeceklerdir...


Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü, yine lüzumsuz bir iş için kadro açmıştır... Metrolar da ya da belediye otobüslerinde, halk otobüsleri de olabilir, burnunu, kulağını karıştıranlara bir şekilde ihtar çekilecek ''Hmmmmm! bak çek elini oradan.'' diye de uyarılacaktır... Bu iş için bütün Türkiye genelinde alımlar yapılacak, burun, kulak karıştırmanın önüne geçilecektir...


Bankamatikten maaş çekmeye gelen amca ve teyzelere, tezahürat yapılması için, Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünde yeni bir kadro açılmıştır... Bu işi yapacak elemanların yaşlılık psikolojisinden de azami derecede anlamaları elzemdir... Amca ya da Teyze, bankamatikten emekli maaşını çekmeye çalışırken ''Aslan amcam, aslan teyzem, sen başarırsın, hadi benim teyzem, hadi benim amcam, diye sıkı şekilde tezahürat yapılacak, amca ya da teyze de bu tezahüratlara dayanamayıp, maaşını bir kerede olmasa da ikinci ya da üçüncü kerede çekebilecektir.'' Tezahürat yapmayı bırakıp da yardım etseler çok daha iyi olacak, sevap hanelerine artı puan yazılacaktır...


''Kalpten kalbe giden bir yol vardır görülmez.'' derler, derler de iyi ederler. İşte bu kalpten kalbe giden yolları görebilmek için, yol yardımı yapabilecek elemanlar aranmaktadır. Sonra bu yolların tek yönlü mü, otoban mı olduğu da ivedilikle araştırılacaktır. Görünmeyen bu yolların nasıl olup da görülmediği, görülmesi içinde göze neler takmak gerektiğinin incelenmesi, irdelenmesi için çalışmalar yapılacaktır...


Benzin İstasyonlarında lastiklere hava basma aletleri bozuk olduğu zaman, arabaların lastiklerini anlık şişirmek için nefesi kuvvetli elemanlar istihdam edilecektir. Bu nefesi, üfürüşü kuvvetli vatandaşlardan sigara ve nargile ya da puro hiç içmemişler tercih edilecektir...


Sabrımızın sınırları ı zorlayan insanları sabrımızın sınırlarını zorlamaktan vazgeçirme işleri için bir dolu elemanlar istihdam edilecektir... Tabi bu işe talip olanların söylememize gerek yok son derece sabırlı olmaları hayati önem arz etmektedir... Sabır taşlarının da ortadan çatım çatım çatlamaması için dayanıklı taşlar seçilecektir... Velev ki bu taşlar yine ortadan çatlamaya kalkarlarsa, taşlara taş muamelesi yapılmayacaktır...


İsot ya da daha acı bir biber yendiği zaman, insanların acısını hafifletmek için yine tahmin ettiğiniz gibi bir dolu elemana ihtiyaç hasıl olmuştur... Bu işi yapacak adayların işe girdikten sonra görev başında acısı olan vatandaşlara ''Gerçekler acıdır biberde acıdır biberde bir gerçektir.'' diye espri yapmaları kanun hükmünde kararname ile yasaklanmıştır, ilgililere önemle duyurulur...


Ah bu Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü... Kim ise bu Lüzumsuz İşler Genel Müdürü, adama şimdiden acımaya başladım billahi... Hem müdür ol, hem de bir dolu lüzumsuz işler ile uğraş dur bazen gün boyu, bazı da sabahlara kadar. Çok önemli ama bir o kadarda lüzumsuz iş. Bir de dokuz tane Lüzumsuz İşler Genel Müdür Yardımcısı vermişler adama, işi yoksa onlarla da uğraşsın dursun, çok lüzumsuz iş...

( Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü - 3 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 12.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.