Bizim toplumumuzda aşık olmak da aşık olduğunu söylemek de yasak! Bunu neden söylediğimi biraz sonra anlayacaksınız.

Özellikle lise yılllarında,aşkların en unutulmazı yaşanır öyle ki şarkılara bile konu olmuştur,"hiç unutulur mu okul yılları," adlı,usta sanaçının şarkısını dinlemeyen belki de yoktur.O dönemler,gelişimin zirve yaptığı dönemdir hem bedenin hem de zihnin.Ergen psikolojisini anlamadıkça sağlıklı bir iletişim kuramayız onlarla.O yaştaki çocuklar asabi olur,inatçı olur,bencil olur,gerçeklikten ziyade  hayal dünyasında yaşarlar,nasihat almayı pek sevmezler,onların gözünde herşey çok basittir,tartışmanın sonu hep kavgaya çıkar ve duygu  yoğunluğundan dolayı çok aşık olurlar  yaş farkı gözetmeksizin, çabuk ayrılırlar.

Erkek, aşık  olduğunu söylese:"Kızlara bakacağına derslerine bak, ekmeğini eline almadan ve askerliğini  yapmadan sana kız mız yok." Babası ya da arkadaşları tarafından bu çocuğun adı,"serseri'ye çıkar.

Hele kızların aşık olması suç,günah,ayıp..."Baban sakın duymasın  ikimizi de keser kızım, bir  daha konuşma,görüşme onunla,zindanlara kapatır seni."
O kızın ismine ise 'zilli'takarlar ya da 'yosma'.

Hangimiz aşık olmadık ki o yıllarda,demek ki erkekler'serseri' kızlarsa 'zilli.'Şöyle bir durum var isteyerek aşık olmuyoruz ki,tatlı bir bakışma aşkı ilan etmeye yetiyor zaten.

Hangi görüşte olursanız olun,ben,aşkın zamanında yaşanmasından yanayım.Buradan herseyi yapmak gibi kötü bir anlam çıkartılmasın,çünkü yaşanmamış tüm duygular ilerde isyan ediyor,insandan hesap soruyor..

Caner,bugün aşkını ilan etti Sıla'ya,tabi kızın biraz gönlü yok gibi ama zaman ne gösterir o da bilinmez.Çocuk ruhlu birisi Caner,evim var,arabam var,köye gidelim,diyormuş kıza.

Şaka yollu ağzını  aradım Sıla'nın:
-Nasıl buluyorsun Caner'i?
-Hiç,sadece arkadaş.
-Anladım da,hani ilerisi için...
-Yok be usta,asla olmaz o iş.
-Niye kız,boş kontenjan yok mu?
Gülüyoruz .
-Kontenjan dolu,diyor,yedekte bile olmaz.

Aşk farklı kılar adamı,insanın aklını başından alır,Caner, burnunun dibindeki bir şeyi görmez bize sorar nerede diye.Dolaplara malzeme almaya gider,gelir 'ben bulamadım',der.İyi,suskun bir arkadaş ama çok dalgın,içe kapanık galiba  ailesinin eseri.

Aşk,çok uzun sürecek bir maratonun antrenmanı gibidir.
Aşk,bazen komedi bazen trajedi bazen de dram olan bir filmin fragmanı gibidir.

Aşık Caner,Sıla'nın gönlünü fethedilebilecek mi, bunu ilerleyen zamanlarda göreceğiz,bu işin sonunun  nikah dairesinde bitmesini,bir abileri olarak çok isterim.
( Aşık Caner başlıklı yazı berberce tarafından 10.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.