Her türlü kemliklerden arındır bir gün önce güzel ruhunu!
Kana kana iç barış ve kardeşlik pınarlarının şarıl şarıl akan suyunu!
Günü güne satmadan bir gün önce,
İyi ve güzel huylarla değiştir beddua alan kötü ve çirkin huyunu!

Fikri güzel gönlü güzellerin asil gönüllerinde yer edin kendine!
İnsanı cehennemlik eden kör İblis getirmesin seni düzen ile fendine.
Hangi sıfatta hangi makamda olursan ol!
Bu emanet canın teninde oldukça sımsıkı sarıl yüce Yaradanın ipine.

Peygamberimizin sünnetleri ve Kelamullah olsun sana önder!
Birkaç gün görmediğin dostlarına gönülden selam ve sevgilerini gönder. 
Nefsin şeytani heves ve arzularına gem vur!
Aşk ve şevkle yolcu ol rahmani yollarda yüzün her daim Allah’a döndür.

Dünya nimetlerini acılaştıran ölümü tefekkür et sık sık derinden!
Yazın Temmuz’unda essin sana rüzgarlar ılgıt ılgıt en serinden.
Seherlerde yalvar yakar yerin göğün sahibi her şeye kadir olan Allah’a!
Sen yaşadıkça muhafaza etsin seni ve sevdiklerini her türlü şerlerden!

Lisanı kaal ile değil lisanı hal ile içtima-i hayatta her daim örnek ol!
Kin husumet ve buğz ile değil rahmani içten sevgi ve muhabbetlerle dol!
Sayılı ömür miadın bitmeden,
Hayır ve hasenatlarını canı gönülden kendi elinle yap bol bol!

Sen öldükten seni sevenler sonra utanmasınlar senden asla ve asla!
Yapman gerekenleri hemen yap sıcağı sıcağına bırakma başka bir fasıla!
Allah’ın veli zatları misali yürürken toprak gibi tevazu sahibi ol!
Ne pahasına olursa olsun yürüme gurur ve kibirle kasıla kasıla!
06/ Haziran/ 2022
 
 
 
( Toprak Misali Tevazu Sahibi Ol başlıklı yazı sadeceo tarafından 6.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.