Herkesin aşı da yaşı da acısı da aşkı da kendinedir önemli bir durum olmadığı sürece kimseyi ilgilendirmez.O nedenle kimsenin aşkında gözümüz yoktur dilerim tüm gençlerin ömürleri yalansız dolansız bir aşkla geçsin.

Sıla,stajerlerin içinde en zeki en çalışkan en becerikli olan çalışma arkadaşlarımızdan,mesleğe karşı  çok ilgisi var eğer düşünceleri değişmez ise bir kaç sene sonra 'usta'olarak  karşımıza çıkacaktır.İlerde bizi  hatırlayıp  dua mı eder beddua mı eder onu da Allah bilir;çünki ilkler ve sonlar unutulmaz.Ben ilkokul  öğretmenimin ismini ve memleketini,ilk ustamın öğrettiği ilk yemeği  ve tencereyi yaktığım o günleri dün gibi hatırlıyorum.

Özellikle şu son günlerde Sıla'da, bazı tuhaflıklar sezmeye başladık,bazen dalgınlık bazen  herşeye bir boşvermişlik bazen de asabilik,geçenlerde bir ablayla tartışmıştı örneğin.Tabiki büyütülecek bir konu değil ama bazen büyük yangınlar küçük kıvılcımdan çıkar.

Bugün saat üçte,çay molasına,koşar adımlarla  gitti yaklaşık  yirmi dakika sonra falan gözlerinin içi gülüyordu mutfağa döndü.İşe yeni başlayan usta var,onunla araları çok iyi,aralarından su sızmıyor desek yeridir oysa ilk günlerde onunla hiç anlaşamıyor çok laubali bulduğunu diğer ustalara hep anlatırdı.Neyse,bazen nefret sevgiyi doğurur bazen sevgi de nefreti.

"Tez zamanda zengin koca bulursun da  bu işlerden kurtulursun."dediğimizde bize kızardı.

Telefonu elinde olduğunda:"Seninki galiba mesaj yazmış."dediğimizde  sevgilisinin olmadığını söyler bize yine kızardı.

Cesur kadınları severim,cesur kadınlar deyince çıplak ya da yarı çıplak pozlar ile firikik üstüne firikik veren  kadınlar anlaşılmasın magazin programlarında olduğu gibi.Cesur kadın,neyi, nerede,nasıl konuşacağını bilen ve herkese eşit mesafede duran,içinden geldiği gibi hareket eden dobra kadın  demektir.

"Az önce bir hediye aldı."dedi Mehmet usta,sonra ise  sağolsun bana olan güvencini  dile getirerek:
"Heskesten saklarım da senden saklamam,bize yok diyor ama varmış sevgilisi,belki mutluluğu bundandır."

"Yeni değil ki altı yıldır var."dediğinde ise hayal kırıklığına uğrattı beni,hiç böyle bir cevap vereceğini beklemiyordum Sıla'nın.

Karda yürüyüp izini belli etmeyenlerdenmiş meğer.
 
Kendisine aşk hayatında başarılar dilerken,içten pazarlıklı olduğunu  düşünüyor tüm bu olup bitenlerden sonra;
"Sen ne yere bakıp yürek yakanmışsın Sıla,"demekten kendimi alamıyorum.




( Sılanın Aşkı başlıklı yazı berberce tarafından 1.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.