Samimi ve içten tadına doyamadığım hoş sohbetinden dolayı,bir hasta ziyaretinde karşılaşıp çıkışta kantinde oturup dertleştiğimiz İsmail abiye teşekkür ediyorum ayrıca beni evime bu geç saatte arabasıyla getirdiği için.Uzun süredir   görüşmüyorduk iyi oldu hasret giderdik.

"Evim var,arabam var,dövizim var"diyor ama kapıyı çaldığında açacak,hastalandığında bir tas çorba yapacak,sabah uyandıracak birisi yok evin tüm duvarları altın kaplama olsa ne olur?Bazı şeyler var ki  değeri ne altınla ölçülüyor ne pulla,aşk örneğin,sevgi,güven,mutluluk...
Onunla aynı  kaderi paylaşmanın hüznünü yaşıyorum.

Çok para kaybettiğini en önemlisi de insanlara olan güvenini kaybettiğini söylemesi,ondan duymak istemediğim sözdü.Bana gözlerini dikip:"Vazgececeğin çok şeyler olacak."demesi derin derin düşündürdü beni oysa ben vazgeçmenin kaybetmekten farkı olmadığına inananlardanım.

"Biz sekiz kardeşiz ama babam şimdi huzur evinde."demesi acı bir gerçeğin itirafıydı doğrusu.Kardeşlerinin mirası paylaşmak istediklerini söylerken sesi titriyordu.

Yeğeniyle küs olduklarını ve düğününe niçin gitmediğini de açıkladı.Dostun sillesi düşmanın sillesinden ağır gelirmiş insana İsmail abi de bunu yaşayan canlı örneği.

Hayatımızda hep birşeyler eksik oluyor nedense ve biz bu eksikliği tamamlamak için mücadele ediyoruz yıllarca. Nasıl mı?

Ev var içinde salınan dilber yok,
Bahçe var içinde ağaç yok gölgesinde oturacağın.
Gül var,dalında şakıyan bülbül yok,
Çeşme var,soğuk akan suyu yok,
Bolluk var fakat bereket yok....

Hep bir yanımız kış,hep bir yanımız eksik işte..


( Hep Bir Yanımız başlıklı yazı berberce tarafından 24.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.