Küçük yerin  derdi büyük olur.Herkes herkesin hem tanıdığıdır hem akrabasıdır bu yüzden dedikodular çabuk duyulur,aralar çabuk açılır.

Zeliha...Şimdilerde köyün dilinde olan taze  gelin ama güzelliğinden ya da becerikli olmasından değil,meraklıdır köylülüler,kim bir yere gitse hemen sorup soruştururlar.

"Seni sevmek ibadetse eğer ben Allah'ın cennetlik kuluyum."diye mektup yazmıştı  askerdeki kocası.
 -Geçen gün nereye gitmiş onlar?
-Şehre,tanınan bir doktor varmış ona.
-Nesi var ki ,fidan gibi kız maşallah.
-Bir şey söylemiyorlar ama bence büyük bir derdi var bu kızın.
-Büyü mü yaptılar yoksa.
-Sanmam,büyü falan olsa Hacı Kadir Amca var ona giderler muska yazdırırlar bu yörenin en meşhur hocası o,sen de biliyorsun.Aklıma ne geldi biliyor musun?
-Ne geldi?
-Bunun kocası askere ne zaman gitti?
-Kasım ayında.
-Yani iki ay önce.
-Hemen hemen,ne çıkaracaksın buradan?
-Diyorum ki yüklü mü acaba? Yoksa...

Evlenmeye "dünya evine girme"diyorlar da ayrılanlara veya boşananlara ne diyorlar hep düşünmüşümdür onlar farklı bir gezegene mi giriyorlar?


( Zeliha başlıklı yazı berberce tarafından 23.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.