Emine Işınsu Roman Ödülü


🗓️ Yarışmanın son başvuru tarihi: 01 Mart 2023

🏆 Yarışmanın toplam para ödülü: 10.000 TL'dir.

✍️ Yarışmanın konusu: Serbest

✉️ Yarışmanın katılım şekli: E-posta

❗ Yarışmadaki kısıtlar: İsteyen herkes katılabilir.

🏢 Düzenleyen: Emine Işınsu Sevenleri

Yarışma başvurusu devam ediyor...

Emine Işınsu Roman Ödülü

Emine Işınsu Roman Ödülü

Emine Işınsu Sevenleri Emine Işınsu Roman Ödülü düzenliyor.

Katılım Koşulları:

  • Ödüle, yalnız daha önce yayımlanmamış eserlerle başvurulabilir.
  • Konu serbesttir.
  • Eserler Word formatında hazırlanmalıdır.
  • Eserler, en geç, 1 Mart 2023 tarihi gece yarısına kadar elektronik postayla [email protected] adresine gönderilmelidir.
  • Sonuçlar Emine Işınsu’nun doğum gününde, 17 Mayıs 2023 tarihinde açıklanacaktır.
  • Ödül bir esere verilecektir. Ancak jüri, ödül vermeyebileceği gibi birden fazla ödüle layık eser de seçebilir. Birden fazla eser seçildiğinde her esere yine 10.000 TL ödül verilir.
  • Ödül verilen eser yayınlanacak ve ilk 3.000 adedinin telifi, Emine Işınsu Ödülü’nün devamlılığını sağlamak için kullanılacaktır. Dolayısıyla ödül, bu sayıda baskının da telif ödemesidir.

Emine Işınsu Roman Ödülü Ödülleri

  • Birinci: 10.000 TL
( Emine Işınsu Roman Ödülü Duyurusu başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 23.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.