Kıymetli  dostlar;

12  yıldır edeple, saygıyla, hoşgörüyle edebiyat yapmak için azami gayret sarf ediyoruz.

 

Gerek site yöneticisi ve imtiyaz sahibi ben Adem Efiloğlu olarak gerekse hiçbir maddi menfaati olmadan editörlük görevlerini yapan Sami Biberoğulları hocam ve Mehmet Fikret Ünalan abim adaletle ve hoşgörü ile sitemizi gerçek bir EDEBİYAT PLATFORMU  olarak devam etmesi gayretindeyiz.

 

Sizlerde ricam site kuralları çerçevesinde yazdıklarımızın saygınlık çerçevesinde kalması, kırmadan, incitmeden paylaşımlar yapmanızdır.

 

Edebiyatevi.com bir sataşma, sürtüşme, cebelleşme, restleşme ve kavgalaşma yeri değildir. Bu tür davranışları gerek yazdıkları gerekse yorumları ile uyarılara rağmen sürdüren, başlatan kim olursa olsun bir daha ikaz edilmeksizin, yazısı silinecek ve ilkinde bir hafta ikincisinde 1 ay siteden ve  müteakiben süresiz siteden uzaklaştırılacaktır.

 

Yıllar sonra maalesef iki arkadaşımıza ilk 1 haftalık uzaklaştırmayı yaptık.:(

 

Hepinizi ekibim adına selamlıyor, kırmayan, incitmeyen, bölmeyen bilakis bütünleştiren, sevdiren, özlettiren  paylaşımlar dilerim.

Adem Efiloğlu

( Site Üyelerimize başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 17.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.