DEVLETE BAŞKAN OLMAK
Devlete yönetici olöak bu kadar kolay mı?
Bir. İlçeye parti başkanı oluyorsun..
Bir vilayette belediye başkanı oluyorsun
GEL BAŞI OL, DEVLETİN DİYORSUN
FATİH 21 yaşında İstanbul u fethetti 12 yaşında Koca imparatorluğa naip imparator, samcakta yanımda devlet gibi adamların öğreticiliğinde devlet yönetimi eğitimi alıyordu.
YAVUZ, İran da, Mısır da devlet kapattı. Ama1481-1510 yılları arasında  yaklaşık 29 yıl boyunca Trabzon'da valilik yapmıştır
Melikşah Alpaslan n küçik oğlu idi. 11 yaşından itibaren fark edilen ilim sajibi ve cengaverliği ile babasının yanımdam ayrılmadı Her savaşa katıldı. 18 uaşında Büyük Selçuklu ya imparator  oldu.. YAnımda şimdi kamu profösörleinin staj bile  yapamayacagı Nizamimülk gibi bir devlet adamı vardı.. 
O HALDE TÜRK DEVLETİNE BAŞ OLCAK KİŞİYE SORARIZ... 
Kimsin? Nesin? Ne c isin?diye 
Sormak, her Türk vatandaşının  da hakkıdır...Hatta aday olanın Çocukluğunu bile öğreneceğiz kardeşim.
Adam şirketine genel müdür alırken bile kişinin sosyolojik psikolojik ekonomik röntgenini çekiyor.. Sende başkan olacaksan MR ını çektirip geleceksin.
 Biz araştırmayacagız gelip vatandaşa, sen anlatacaksın
( Devlete Başkan Olmak başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.