Rukiye İki Elin Kırılmasın Emi...

 

Rukiye iki elin kırılmasın emi, Şukufe’yi sevdim sen kıskandın yanımdan kaçırdın, seni ben seveceğim dedin, sende beni terk ettin gittin! Sevmedin! Nedir bana kastın? Bana Şukufe kadayıf yapmıştı içine biberi doldurdun gizlice ağzımı yüreğimi yaktın! Kuru fasulye yapmıştı bir avuç tuzu bastın içine yüreğimi yaktın, tansiyonum fırladı! Hani seninle sahilde el ele gezecektik, şimdi ellerin kimin elinde şıllık! Şukufe de yok ortada, kaldım kel kafamla ortada! Şimdi ben beni sevecek bir Rukiye’yi nereden bulacağım? Gelmişime geçmişime ateş yaktın beni de yaktın, sende yanasın benim gibi. Ayrılığı kabul etmeyen gelişinle ayrılığı getirdin zilli seni nedir bu?

 

Bende dedim gelişiyle aşkla yeni bir oluşumun içine gireceğim, ne bilebilirdim ki seninkisi bir kıskançlık kriziyle aldatma olduğunu! Gelişine ben neden bu kadar çok yüklem yükledim özneyi görmeden! Cümlelerin ifade ettiği gerçeği gizleyerek, gelişine ben nasılda inandım! Nereden bilebilirdim? Sözlerindeki çekim fiillerini ben aşka doğru çekilerek yükseldiğini anlayarak seni kabul ettim gönül evime, çekim fiillerinin ayrılığı çekip kapıma getirdiğini göremedim nereden görebilirdim ki? Gelişinle akışının aşka doğru aktığını sandım, ama sen ah zilli ah utanmaz beni de kandırdın ortada bıraktın çekip gittin!

 

Neyse gidişin olsun da dönüşün olmasın nasıl olsa elimde aşk var kazanan yine ben olacağım kaybeden yine sen olacaksın. İlk algın ile yargılandın ve müebbet bende uzaklaşma cezasını aldın hayat tarafından, seviyorum hayatı ve verdiği içinde var olan kararlarını hükmünü, seni benden uzaklaştırma cezasını vermeseydi halim daha beter ve vahim olabilirdi. İlk geliş anlamınla yanıltıcı olduğunu fark ettim iyi ki seninle yaşamıyorum Rabbimin sevdiği bir kulmuşum. Ben severken bazı olumsuzların beni üzmesine de takılmıyorum, zamanın geniş diliminde penceresinde şimdi aşkla yeşeren ufka doğru yürürken, sen anlamsızlıklar diyarında anlamsızca kal diyorum.

Mehmet Aluç


( Rukiye İki Elin Kırılmasın Emi... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.