Çocukluğumu geri verin bana ,büyüklük sizde kalsın..
Bir çocuğun mutluluğunu verin bana..
Dertsiz tasasız günlerim olsun
Annem olsun ,benim..
Bir tek yumurta pişirsin, doyarım
Annem olsun benim,
Üstüm açıldığında,örten
Altıma kaçırdığımda,gizleyen
Akşam ezanı okunmadan içeriye gir diyen annem olsun..
Bütün hatalarıma rağmen ,beni sevdiğini bildiğim.

korktuğum da eteğine gizlendiğim..
elinden tutup çekiştirdiğim..
babama söyleyemediklerimi söylediğim..
beni  büyüten ama gözünde hiç büyütmeyen, annem olsun


Çocukluğumu geri verin bana ,büyüklük siz de kalsın
annem olsun bu hayatta benim
o olursa ben hep çocuk kalırım
yaşım kaç olursa olsun, yıllar büyütemez beni..
çocukluğumu geri verin bana, orada  annem var.,

çocukluğumu geri verin bana....
                                                          

bir annem yeter di bana, alın bu hayatın üstü size kalsın……

 annemi verin bana........................................

 
silgisizce
 
 
aslında her kız çocuğu bir parça anne doğar…. ama anne olmadan bunu anlamaz…ne zaman ki o etinden et kopan sancıyla girdiği odadan, o çığlık ve acıyla yoğrulmuş dakikalardan sonra yüzünde, o acıyı hiç çekmemiş gibi bir tebessüm ve gururla kucağında canından bir canla çıkar, işte o zaman anne olduğunu anlar….anne olmak öyle bir şeydir ki o acıyı unutturmuştur…uykusuz geçecek günleri göze almaktır annelik,onun için yemeğinden,gecen den , gündüzünden ,hayatından fedakarlık etmektir annelik, ilk adımında ,ilk sözcüğünde, ilk gülüşünde ,ilk dişinde yanında olabilmektir annelik,göz yaşının sebebini bilmektir annelik, ona gelecek her türlü kötülüğe,  siper olmaktır annelik,iyiliği için dua etmek, güzel bir geleceği için umut etmek, kendini hiçe sayıp onun için yaşamaktır annelik..kısacası almadan vermektir annelik ,hiç bir çıkar gözetmeden katıksızca sevmektir annelik…..işte ben böyle bir kadına ANNE dedim….. küçücük bir kadındı ama dünya kadar kocaman bir yüreği vardı… o benim annemdi……ve benim tanıdığım en iyi anneydi…..şimdi çok uzaklarda olsa da bedeni,biliyorum ki….o bizi hala takip etmekte ..çünkü biliyorum ki anneler ölse de terk etmez evlatlarını…..terk edenlere de anne denmez....

ANNEM GÜZEL ANNEM MEKANIN CENNET OLSUN….. ANALAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN

                                                                 ILKNURUM SENI SEVIYORUM: Butun gulleri toplasamda senin kokun herseyden  daha guzel seni seviyorum melegim cennet kokulum

" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
( Annemi Verin Bana......... başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 8.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.