Ey Rabbimiz! Bizi ve bizden önce gelip geçmiş îmanlı kardeş­lerimizi bağışla; kalplerimizde, îmân edenlere karşı hiçbir kin bırak­ma! Rabbimiz! Şüphesiz ki Sen, çok şefkatli ve çok merhametlisin.” (el-Haşr, 10

Ya Rabbim tüm ölmüşlerimize rahmet eyle kabirlerini pür nur eyle O daracık yerde yalnız ve çaresiz bırakma. 

Allâh’ım! Tüm ölmüşlerimizi bağışla, rahmetinle muamele eyle,  azap ve sıkıntılardan koru, kusurlarını affet! Cennet’ten cemalini ihsân eyle !

Ya Rabbim Cümlemizin ölmüşlerini günahlarından arındır, peygamber efendimiz (s a.v ) efendimizin şefaatine nail eyle !

Ya Rabbim Tüm Mümin ve mümine kardeşlerimizi Cennet’e koy,  Cehennem azâbından koru varsa taksiratını affeyle ! 
Burda Aminnn diyen tüm kardeş­lerimizin de ölmüşlerine rahmet eyle ,kalanlara sağlık selamet ve sabır ıhsan eyle!
Aminnn 

İnna lillahi ve inna ileyhi raciun..
Bir aydır yoğun bakımda yaşam mücadelesini veren ( Kaynım )Hasan Alageyik abimizi kaybettik, duaya ihtiyacımız var...
( Ölmüşlerimize Dua başlıklı yazı Fatma Bacı tarafından 6.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.