BAYRAMIN ARDINDAN

 

           Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 5 Mayıs 2022

………………………………………………………………

 

       Bir Ramazan Bayramını daha geride bıraktık. Aslında çocuk iken öğretmenlerimiz. bu bayrama şeker Bayramı derlerdi. Devlet baba biz emekli memurlara bayram harçlıklarımızı da sağ olsunlar verdiler. Aslında bu yasayı mebuslarımız, kendileri için çıkardıkları kanaatindeyim.

       Cumhurbaşkanımıza 45.000, bakanlarımıza 30.00, vekillerimize 20.000, ölen emekli memurlarımızın eşlerine 600, kız çocuklarına 300 TL emekli memurlara da 1.100,  Muhacirlere de ne kadar ödeme yaptılar bilemiyorum. Tıpkı Nasrettin Hocanın et bölüştürdüğü gibi. Bir davarı kesmişler, derisini yüzdükten sonra Hoca efendi bu eti  bize bölüştür demişler. Nasrettin Hoca sormuş. Allah için mi? Yoksa kul için mi? Kul için olur mu? Allah için demişler. Hoca eti ikiye bölmüş, yarısını birisine, diğer yarısını da hepiniz bölüşün demiş. Hoca sen ne yaptın demişler. Allah kimisine veriyor, verdiği kadar, kimilerini de aç koymuyor mu? Demiş. Devlet baba da öyle yaptı. Bakanlara, mebuslara verdi, verdiği kadar.

       Bu yasayı CHP genel başkanı Kemal Kılıçdaroğlunun meclise sunduğunu biliyorum. Eğer yanılmıyorsam. Aklıma takılan bir konu var. Bu yasaya bütün vekillerimiz oy birliği ile parmak kaldırmışlardır. İçlerinden birisi dememiş ki, yaho arkadaşlar biz bu yasayı kendimiz için mi çıkarıyoruz. Ve yahut da, Sayın Kılıçdaroğlu bu yasanın arızalı olduğuna nasıl ihtiraz etmemiş? Doğrusu şaşırıyorum. Demek ki, vekillerimizin de hepsi biri birine benziyor. Baştan sonuna kadar. Vekiller bir de sayılarını 451 den 600 e çıkardılar. Seçilme şanslarını yükseltmek için. Ben, Türkiye Büyük Millet Meclisinde herkesin,  kendi menfaatlarını, milletin menfaatlarından önde tutacaklarına inanıyorum. Hepsi, kendileri lüks yaşama peşinde, kendileri hayatlarını  garantiye almak peşindeler. Vekillerimizin kendileri lehlerine çıkardıkları yasalar o kadar çoktur ki, bunları tek tek  sayamıyorum. Orada herkes kendi  menfaatını düşünüyor.

( Bayramın Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 5.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.