Vaktin birinde  şımarık bir köpek,kaplanla karşılaşır vahşi ormanda.Biraz sohbet etseler de bu uzun sürmez köpek kıskandığı için kaplanı, her sözünde kötüler,küçümser ve buna kaplan çok kırılmıştır.

"Biz  insanların sadık dostuyuz bizi evlerine alırlar hatta aynı kaptan yemek yeriz, yatak odalarında beraber yatarız."deyince köpek,

"Ama yediğiniz kabı da yattığınız yatağı da pisleten siz olursunuz,"diye karşılık  verir  kaplan.

Köpek:"Sizin nesliniz tükenmek üzere oysa bizim sualemiz  çok geniş."
Kaplan:"Üredikçe özgürlüğünüze  kavuşacağınızı mı düşünüyorsunuz?Önünüze kim kemik atarsa onun malı olursunuz."

Köpeğin ağrına giden ise kaplanın şu sözü olmuştur:

"İsimlerinizi,boynunuza kim tasma takarsa onlar koyar."
( Kaplan başlıklı yazı berberce tarafından 4.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.