Orkun Anıtları'nda tam metindir Türkçülük...
Savaş meydanlarında pek çetindir Türkçülük...
Kanındır kemiğindir ve etindir Türkçülük...
.........................Tanrı Türkü Korusun Türkçülüğün niyazı...
.........................Bahar nedir bilmezler, yaşıyorlar ayazı...

Türkiye'de tam Türkçü olabilmek Türkçülük...
Urmiye'de Türkçe ad alabilmek Türkçülük...
Urumçi'de ise Türk kalabilmek Türkçülük...
.........................Zaman mekan mefhumu belirler Türkçülüğü...
.........................Dostlardan çok düşmanlar bilirler Türkçülüğü...

Her insanın derdi var, yüreğinde hederi...
Farkına varır ise, çoktur Türk'ün ederi...
Ve Türkçülük bir Türk'ün, yaratılış kaderi...
.........................İnsanlığı yaşatmak Türkçülüğün gayesi...
.........................Bir Türkçüsün denmesi, Alp'lerin tek payesi...


1944 Türkçülük Davasi'nin çilekesleri hatirasina,
ve
Mustafa Kemal Atatürk'ün aziz hatirasina,


&autoplay=1" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen>
( Türkçülük Günü - 3 Mayıs başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 3.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.