EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE GEL..
Tarihi yazan başlangıçta Türk olmasa da yapan ve yaptıran Türkler olmuştur.. Yunanlı tarihçiler, iskit demiş hun demiş hunlara mongol demiş mongolu da tutup 0-25 düzeyi dıyerek baska bir alanda zekasızlığı tarif etmiştir..Tıpkı bizim Türkiye dediğimiz uğruna her türlü fedakarlığı aldığımız değerr, Turkey diyerek bizi yılbaşı ziyafetlerındeki beyni olmayan hindi anlamı ile zdeşleştirdikleri gibi.. 
Türklük bize vahiyle gelmedi.Türk silahlı kuvvetlerinin kuruluşu Mete ye dayanır. Mö 209 Mete Han ASKERLERİ kıtalara bölerek bugunku modern ordu anlayışının temelini oluşturmuştur. .Tahta geçiş tarihi kuruluş yılı olarak kabul edilir. Tarihi biz batılı çinli ve pers kökenli tarihçilerin yönlü yazılarından öğrensekde damıtıldığında bu bilgilerlr Türksüz bir tarihyaratmaya çalıştıkları ortaya çıkar. Tğrkler için tarihi zaferler, tarihi yazanlar ve baglı oldukları egemenler için hezimettir.. Bu çaba günümüz dünyasında bile böyledir..
. ABD li bir yazar Cengiz Han la ilgili yazdığı bir kkitapda buüyük şmparator için   Cenghiz Khan diye farklılaştırma yapıyor.Oysa özel isimler nasılsa öyle yazılır.. John u con diye yazasan .kaöınılmaz şekılde can kelimesine dönüşür.
 Bugün Macaristan da 40 ayrı ülkeden katılımın sağladığı kurultaylar yapılmaktadır.. Fin Türklerininn de katıldığı dünya Türk kurultayı her yıl kutlanır..Macaristan da hala  40 yakın Türk köy ismi vardır.Hun diye farklıaştırma çabaları artık karşılığı kalmamış gerçekleri yüzlerce yıllık çalışmaları ile örtememiştir..Yapılan tarih yazılan tarıhden her zaman üstündür.. Yaparak oluşturduğun bilinci yazarak oluşturamaz yada oluşanı ortadan kaldıramazsın
Anado lu yu talan eden misyonerbatılı arkeologlar hem defıne hırsızlığı yaptılar hemde koca bir tarihi yalanlarla örtmeye kaljtılar ve bizi "" maalesef Türküm"dyen bir topluluğa dönüştürmek istiyorlar.. Bunların içine bilerek ya da bilmeyerek sonradan katılmalı araplaştıran yada farlaştıran yerel tarihçilerimizde olmuştur..
Türk kelimesini tarihi yazarken yok edebilşrsiniz ama koskoca bir ırkı bir Türk medeniyetini ortadan kaldırabilir misiniz? Türkler savaşırken, tarihi yaparak var ettiler ya da düşmanlarına korunacak eserler yaptırarak var ettiler..Eğer Türkler olmasaydı uzaydan bile göründüğü söylenen Çin seddi olmazdı.. O halde. "Çin seddi"yaptırtdığı bir eserdir. Çin li tarihçiler, ne kadar küçük görürse görsün büyük eseri Türkler yaptırtmıştır . Çinlilerin, Türkleri küçük gören yazıtları da yazdırttığı tarihdir. Yine" Kavimler göçü"Türklerin  tarihe düşürttüğü bir nottur.. Bugün anglo saksonlar germenler ve franklar yaşadığı yerleri Türklere boçludur.. Kavimler göçünü yaptırırken, italyan çocukların "anne türkler geliyor" deyişi batılı tarihçilerin Türksüzleştirme çabasına karşı Türk savaşçuların düştüğü bir nottur.
Etrüksler, Antandros diye bilinen bugünkü Altınouk dan hareketle Avrupa kıtasına adını verdiler..Ama  Heredot tarihi yunanlaştırır.. Oysa yunan tafesi dediğin yer devletleşirken bile 1826 da 500 kişi idi..
Yine tarihçilerin bize orta asya  diye öğrettiği yer Türkistan dır..Ama türksüzleştirmeyi burada da görüyoruz..
İlk Türk kelimesini Türkler, Göktürk Kitabe lerinde halkına gesap veren lider de görüyoruz.  Halkını doyuran koruyan adil yöneten kağan bu sefer ilk kez  Türk ismini  kullanmuşlardır.
."Alper Tunga öldü mi" diye başlayan iskit şiirini herkes bilir. İskitleri bile batı tarihçileri tarihi türksüzleştirmek için stalin benzer aşiret yada boy atları ile ayrı milletleştirme çabasına girer.. Friglerin yaşadığı bölge tarihde iskitya diye geçer.. Mö 8.yüzyıl frig uygarlığıdır Yunanlaştırma çabasını buradada görürüz.. ..
iskitlerin kadın lideri, Tomris Hatun, Roma ya kök söktüren, parayı bulan Lidya yı ortadan kaldıran büyük pers kralı kiros un kafasını kestiği günde Türklüğü yaşatmak için öldürmüşdü
Aslını inkar eden dinden değildir.. Neslini de inkar eder.Piç nesil inkar edilir ve asıl bozulur.. O halde tarihsel bilinci ortadan kaldıran vatandaşlık mal değildir. İhraç konusu olamsz.. Toprak saksıda bile olsa mal değildir yabancıya satılamaz.. İstihbari değeri olan mal ve hizmetler yabancıya satılamaz.İnsan kaynakların mal değildir ihraç edilemez. Seni sana yabancılaştırmak isteyenler önce mensubiyet şuurunu yok eder sonra seni ve neslini yok eder.. Yapabilir mi?  Titre ve kendine gel

Torun Halili
( Ey Türk Titre Ve Kendine Gel başlıklı yazı HALİLİ tarafından 29.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.