"Aşk evliliği mi mantık evliliği mi,"desem orta yaştakiler aşk,orta yaşın üstündekiler ise mantık evliliği  diyeceklerinden eminim.Her  yaşın fiziksel değişimi olduğu gibi duygusal değişim de yaşanıyor.Yıllar önce  birbirlerine delice aşık olanlar,bir  bakıyorsunuz ki, kanlı bıçaklı olmuşlar.Her ne kadar aklı selim olsak da,o yaşlarda,bazı etkenlerden dolayı doğru yerde, doğru kararlar veremeyebiliyoruz.İnsan,en güzel çağlarında ya işiyle ya eşiyle imtihan oluyor ne yazık ki. Biz  ne diyoruz  öğrencilerimize:
"İşinizi de eşinizi de iyi seçin!" Tamam ama o anki doğrularınız ilerde yaptığınız en büyük hatalarınız da olabiliyor. 

Aşk,sizi farklı kılar.Bu da bir tuzaktır aslında çünki herkes sütten çıkmış ak kaşık zanneder o süreçte.Ne güzel toz pembe hayaller kurulur,nişan veya düğün planları yapılır hatta birbirlerinin isimlerini, vücudlarının görünen bölgelerine dövme yaptırırlar

"Hastalıkta ve sağlıkta,iyi günde ve kötü günde,aynı odada ve aynı yastıkta"derler ama sudan sebeblerle hemen yatakları,

"Pazara kadar değil mezara kadar aşkımız,"derler ama en küçük bir atışmada yolları ayırırlar.

"Sevgilim olsa da olmasa da evliliği  düşünmüyorum."diyen adını anmak istemediğim  öve öve patronunu bitiremeyen  birisi,patronuyla evlenmeyi düşündüğünü söylemiş geçen hafta ablama.Şaşırdım mı,asla!..

"Eşler birbirlerine yakışmalı"diyordu oysa  patronuyla arasındaki yaş farkını muaf tuttu galiba.

Samimi ilişkiler,güven üzerine kurulur.O ve onun gibiler hakkında çok şey söylemek  istemiyorum.Sadece gerçekten akıllı  biriymiş,dilerim mutlu olur.

Doğru kararlarımızı,yanlış insanlara kullandığımız için incindik hep.

Ömrümüzün kısalığından yakınıyoruz değil mi,kısa olan ömür değil hayaller aslında.

Oysa ne güzel olurdu hayat;hastalık,yaşlılık,yalnızlık ve ayrılıklar olmasaydı.

Unutulmaya mahkum olanları unutmamak,tarihe yapılacak en büyük ihanettir.

Aşk evliliği mi mantık evliliği mi artık siz karar verin!
( Mantık Evliliği başlıklı yazı berberce tarafından 26.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.