boş ver  dünyayı.... boş ver pahalılığı
 kim kimi yemiş, kimin eli kimin cebindeymiş ,dur  bir dakika , dursun dünya da... ne kaldı etimizden budumuz dan  akılsa yitirdik, paraysa bitirdik, çal hadi dokuz sekizlik bir oyun havası varsın deli desinler ,atıver göbeciğini...
                                            TAMİR ETME BE USTA……..
NASILSA TEKRAR KIRACAKLAR……
silgisiz

 dik şuradan iki kalp daha tamir et be usta, dünyada ki bütün kırık kalpleri yığdım bu gece kapına,uyuma sabaha kadar , tamir et bütün kalpleri hayrına.. biz dokuz sekiz de çalkalarken sende boş durma............






                    
                                  
                              yorumsuz

hey  çakma Ronaldo kılıklı , bırak hatunun  kalbini , top mu sandın sen onu
  .. Erman hoca görmeden gel kendine, yoksa sopasını sokar gözüne, gözüne..... hayatının kırmızı kartı vurmadan yüzüne ,ver o kalbi ustaya diksin koysun yerine..  katıl dokuz sekizlik oyun havamıza haydi sende...

                             

           silgisizce:
“yakışıklım:)
”çall kemancıııı :)    
bak çekirge çalıyor köstebek bile oynuyor ... gamı kederi koyduk bir kenara  bir dakikalığına durduk dünyayı ,
ne kaybettik gamdan kederden yana  onlar hala duruyor yerli yerinde  bir nefeslik soluk aldık şurada iki göbecik attık... tamire verdik yüreklerimizi.. gülümseyerek  sevdik bir birimizi...


                                                          kumrular gibi bu olsa gerek:)

                     silgisizce:
“her yürek farklı sever
kimi kuş kadar
kimi taş kadar
kimi cesareti kadar…..
kimi minicik
kimi dev kadar….
ve hiç bir yürek sevilmez
sevdiği kadar …….
SİLGİSİZ
” 
 USTA bitirdi   tamir  etti  kalplerinizi  ....ben de yoluyorum her birinize dokuz sekizlik  kalplerinizi ....



sevgi ve saygılarımla ... 


silgisiz




                 
       not:ramazan dolayısıyla dokuz sekizlik bir müzik eklemedim sayfama  bu sadece gönülleri hoş kılacak  tebessümlük    bir sayfa......

                                       
( 1 Dakikalığına Dokuz Sekiz başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 18.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.