İSLAM VE YENİ ROMA 

Bu gün İslam dünyası iç ve dış düşmanların tehdidi altındadır. İslam’ın Arabistan topraklarından neşet edip üç kıtaya yayılmasından sonra Hristiyan dünyasının düşmanca faaliyetlerine hedef olması pek fazla gecikmemiştir. 

İslam önce Pers İmparatorluğuna son vermiş sonra miadını doldurmuş Bizans’ı ortadan kaldırmıştır. Emevi, Abbasi ve Selçuklu oluşumlarından sonra Osmanlı büyük oluşumu İslam’ın bayraktarlığını üstlenmiş, ila’y-ı kelimetullah bayrağını Avrupa içlerine dek götürmüştür. 

Tarık bin Ziyad’ın İspanya’yı fethi ve Avrupa’da Endülüs İslam devletini kumasından sonra Osmanlı Viyana kapılarına dayanmış büyük hilali dolunaya tamamlamaya ramak kalmıştır. Ancak İslam’ın dolunayı bir ihanet sebebiyle yarım kalmış, İslam Avrupa’da bütünlüğünü tamamlayamamıştır. 
İslam’ım bu ilerleyişini batı önce fark edememiş, sonraları uyanarak ona karşı haçlı birliğini harekete geçirmiş ve Büyük Haçlı Savaşlarını başlatmıştır. 

Batının Büyük Roma hayali bir müddet inkıtaa uğramışsa da o bu hayalden asla vazgeçmemiştir. Küfrün büyük devasa gücü Hristiyanlığı kendine benzeterek kabul etmiş, İslam’ı dönüştüremediği için benimsememiş ve hiçbir zaman onun varlığını kabul etmemiş, edememiştir. 

Küfür tek millettir buyruğunca şeytanın büyük imparatorluğu Roma her devirde hak din olan İslam’ı düşman bellemiş ve ona karşı gizli ve açık savaş yürütmekten asla vazgeçmemiştir. 

Küfrün ve zulmün en uzun süreli devleti Roma zaman zaman gücünü kaybetmiş ve ufak devlet ve devletçiklere bölünmüşse bile var olma azmini hiç kaybetmemiş ve İslam ile savaştan asla vazgeçmemiştir. 

Bugün Yeni Roma dediğimiz büyük güç ABD ve Avrupa bu Haçlı savaşlarını bugüne dek gizli ve açık olarak sürdürmüş ve sürdürmeye devam etmektedir. Nitekim Irak’ı işgal edem Bush bunu itiraf etmekten çekinmemiştir. 


AHMET KEMAL



( İslam Ve Yeni Roma başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 10.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.