Yorucu  bir günün ardından sıcacık  yatağıma geçip uyumak istiyorum hem de deliksiz.Beynimi kimiren o kadar çok sorular ve sorunlar var ki....Uyku,benim acılarımdan,yalnızlığımdan,pişmanlıklarımdan ve gerçekleşmesi mümkün olmayan  hayallerimden sığındığım tek  limanım.

Fazla rüya görmem ben ama gördüklerim de genelde çıkar o yüzden uyumadan önce,sevdiğim insanları,hayvanları,eşyaları,arabaları,yemekleri,kıyafetleri aklıma getiriyorum ki rüyalarıma bunlar girsin.

Küçükken çok rüya görürdüm,benim de herkes gibi rüya tabircim,annemdi.
-Anne,beyaz at gördüm  ne demek?
-Kısmetin açılacak yavrum,güzel ve hayırlı bir eşe sahip olacaksın.
Hiç unutmuyorum beyaz atı görmek için her gece dua ederdim.

Annem derdi ki:"Bazı rüyaların tersi çıkar,örneğin ölmüş birisini görürsen  ya yeni birisiyle tanışırsın ya da  tanıdığın birisiyle karşılaşırsın."

Nerden geliyoruz nereye gidiyoruz bilmiyorum ama yolculuk yapıyoruz otobüsle şoför ise aşırı suratli kullanıyor,yol engebelli olmasına rağmen bir sağa bir sola savrulunca canımız ağzımıza geliyor.Çok geçmeden korkulan oluyor,aniden önümüze çıkan bir araçla çarpışıyoruz ortalık ise mahşer yeri gibi,feryat figan edenler,kanlar içerisinde can çekişenler,kimisinin bacağı kimisinin  kolu kopmuş kaldırılmayı bekleyen cesetler....

Uyandığımda ecel terleri döküyorum sanki boncuk boncuk ,nefes almakta güçlük çekiyorum ve hareketsiz bir kaç dakika bekledikten sonra telefonumu alıp araştırma yapıyorum internetten,tabi annemiz yok yanımızda soracak.

Kişinin planlarından gerçekleşeceğine, hayallerine yaşayabileceğine ve mutlu bir yaşam süreceğine delalet eder. Genel olarak rüyasında trafik kazası gören kişiler ani ancak güzel olaylar ile karşılaşacaktır. Hüzün ile sevinci aynı anda yaşamanın şaşkınlıği içerisindeyim.

Aylardır aklıma mıh gibi çakılan birisi vardı,şimdi küsüm,ondan ses seda yok.

Öğretmenlik hayalim vardı ancak arap saçına dönen formasyon eğitimi nedeniyle hayallerim ne yazık ki suya düştü.

Kendime söz vermiştim,bu yıl araba alacaktım,son zamanlardaki piyasaların kötü gidişi,bazı planlarımı ertelememe sebeb oldu

Maaşımıza zam yapacaklardı bu ay,o da olmadı,ne derler,balıklar ve kuşlar yem ile insanlar ise yeminle aldatılır.

Bunların hepsi değil bir tanesi bile gerçekleşse,dünyanın en mutlu insanı ilan edecegim kendimi.
( Rüya başlıklı yazı berberce tarafından 10.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.