Yaşlı ve yalnız yaşayan bir teyzenin yangın çıkar nedeni belirlenemeyen, kırık dökük ,ahşah, gecekonduya benzeyen bir  evinde.Konu komşu seferber olur,yangını söndürürler ancak evi bayağı  hasar görmüştür.

-Teyze,cana gelen mala  gelsin pılı pıtıryı yine alırız, dua edelim uykuda yakalanmadın yoksa tüm mahalle cayır cayır yanardı,diyerek teselli etmeye çalışsalar da feryat figan kadın,acısı elbette çok büyük.

-Cüzdanım,dedi,onu buldunuz mu?Gece yatarken hep yastığımın altına bırakırdım.

-Yatak odasına  giremedik teyze,dediler,üzülme yeter ki biz hallederiz içinde ne kadar para varsa.

Yaşlı teyze öyle bir cümle kurdu ki cüzdandan ziyade ciğeriydi yanan:

"Ne parası yavrum,onun içinde rahmetli kocamın fotoğrafı vardı."

( Yangın başlıklı yazı berberce tarafından 6.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.