Birkaç Cümle Söz Gönülde Çıkan…

 

Hayat bakarken gülümsetmekmiş, biz bakarken ağlattık acep biz neyi kaybettik?

 

Yazgı dediğimiz tesadüf olamaz, tesadüf olasılıklara bağlı olsa da, olasılık ortaya çıkmasının beklenilmesi ama yine de tam bir kesinliği bulunmaması durumu ise, bu tesadüf, rastlantı olabilir en kesini kader olabilir, yazılmıştır karşılaşılacaktır.

 

Yakınlık akın akın kavuşmaksa neden ortada hala yok? Biz yakınlığı yanlışlık anladık galiba, bundan birbirimize uzağız!

 

Yaralanıyorsa kalbim bu yarayı açan birisi vardır! Bunu ben açmıyorsam sen açıyorsundur, belki bu yüzden sırıtıyorsun!

 

Limanda gemiyi bekleyen liman, gemiye özlem duyduğundan liman değildir, gemiyle gelen neşeli insanların neşesine özlem duyduğundan dolayı gemiye limandır.

 

Bir yerde bir düğüm var açılamıyor bir açılsa bütün solmuş çiçekler açacak, bülbüller şakıyarak ötecek. Dilde mi gönülde mi bu düğüm bilinmiyor! Bilinse çözülürdü, öyle ise bu düğüm dehlizlerin dibinde!

 

Ben seni ağırlamak için Cumhurbaşkanlığı senfonisi ile karşılayacağım diyorum, sen ise sağırlar ordusunun senfoni takımıyla sağır olmuş, hala beni duymuyorsun!


Beni canla dinleseydin aşkla sevdamı anlar aşkla sevda ile bana koşardın. Demek ki beni anlamamak için kaçıyorsun. Kaç bakalım aşksız sevdasız hangi uçuruma düşeceksin. Sen uçurum çiçeği olmak istiyorsun, ben bahçemde açan çiçeğim ol diyorum ki koklayayım.


Dilimdeki sözler kifayetsiz, buna sebep olan sensin biliyor musun? Öyle ise, sebepsiz nedensiz gel bana ki seni aşkla seveyim, kifayetsiz sözlerim nihayetsiz olsun, bizi sarsın sarsmasın.


Mehmet Aluç


( Birkaç Cümle Söz Gönülde Çıkan... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 3.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.