Artık internet hayatımızın bir parçası oldu,peki sanal ders,sanal konferans,sanal oyun,sanal terapi olur da sanal aşk,sanal hovardalık olmaz mı,olur hem de binlerce.Evli bekar,erkek ya da kadın farketmez aynı anda  onlarcasıyla yazışanları  az tanımadım,sahte hesaplarla  dolandırılanları da az duymadık haberlerden.

Her ilden her dilden her dinden her  cinsten herkesin herkesle kolayca iletişim kurabildiği koca bir alan bu sanal dünyası,iyisi olduğu kadar kötüsü,dürüstü olduğu kadar yalancısı olan bir alan.

Her zamanki gibi gözleri kan çanağına dönmüş,yorgun argın bir şekilde işe gelir bizimki hemen kahvesini içer, belli ki uykusuz,isteksiz vaziyette işinin başına geçer ama içinden de söverek.

"Bir kaç haftadır yazışıyorduk,dün izinliymiş,nasıl geçti dediğimde güzel geçti demişti meğerse  itiraf etti sevgilisi varmış hatta dört aydır tanıyormuş onu ve üç sefer de görüşmüşler."

"Beni çok sevdiğini söylüyor her fırsatta benimle görüşmek istediği dile getiriyordu,geçen mesaj atmış ve beni engellemiş,kocasıyla barışmış."

Acıklı hikayeler,sözler,türküler paylaşıyordu  sayfasında,dikkatimi çekti,mesaj attım,o da cevap yazdı,maddi sıkıntı çektiğini,iş bulamadığını,bunalıma girdiğini falan.Sonra  sudan sebeblerle bana küstü,ben de sevmem küskünlüğü barışmak istediğimi söyleyince ıban numarasını atıp para göndermemi istedi,barışma şartı olarak."

"Görüntülü aradığımda açmıyordu bu defa nasıl olduysa açtı,ne göreyim,aylardır konuştuğum ve kız olduğunu sandığım, bir kocakarı."

"Daha dün tanıştık 'benim bugün doğum günüm bana neden hediye almadın'diye tirip atıyor."

Bizim sanal hovardası yemek molasında  ballandıra ballandıra  anlatıyor bunları zaten telefonunu elinden hiç düşürmez,dırt dırt devamlı mesaj seslerini duyarız.

Çocuk gibi herşeye de inanıyor,eğer bir gün internete girmesin kalp krizi geçirip komaya girer bu,o derece yani.

Kadınları eğlencelikten ziyade mezelik  olarak gören kafalardan anlayacağınız.

( Sanal Hovardası başlıklı yazı berberce tarafından 2.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.