***** AĞAM /ABİM *****
Abiden ziyade oldun bir baba
Daha küçük yaştan gösterdin çaba
Doldursam terini sığmaz ki kaba 
Daha nice böyle yaşlara ağam

Bilirim arkamda koca bir dağ var 
Damarımda akan kanımdan bağ var 
Gönülden gönüle kurulu ağ var
Daha nice böyle yaşlara ağam

Sen de vuku bulur erdem, asalet
Öfkenin altında yatar merhamet
Kimseden ummazsın zerrece medet
Daha nice böyle yaşlara ağam

Kimi yoldaş olduk aynı yollarda 
Kimi de arkadaş esen yellerde 
Diyorlar karındaş bizim ellerde 
Daha nice böyle yaşlara ağam

Nefesi der yerim orta kattadır 
Biri yukarıda biri alttadır 
Ablamı sorarsan en ön hattadır 
Daha nice böyle yaşlara ağam 

               Nefesi (Orhan ÖZER)


* Değerli hocalarım kıymetli dostlarım bu ve bundan sonraki tüm şiir ve paylaşımlarım da gönül rahatlığıyla her türlü eleştiriği yapabilirsiniz.
Yazım hatası, imla hatası, anlam, mana bozukluğu vs. 

İnanın bundan rahatsızlık değil aksine mutluluk duyarım.
Yeterki "Maksat üzüm yemek değil de bağcıyı dövmek" olmasın. 
Çünkü yerinde ve uygun bir üslupla yapılan eleştirinin öğretici niteliğinde olduğunu düşünüyorum. 

Bu konuda Alp beyi takdir ediyorum. Yaptığı yorumların çoğunda öğretici maksatlı eleştiriler var. 
Bu anlamda kendisine içtenlikle teşekkür ederim. 

Sonuçta hatalarımız olabiliyor. Özellikle de benim gibi çırakların :) 
Şahsen kendimin yazım ve imla hataları yaptığımı biliyorum.(tabi yazarken değil de sonradan biri değince ::) 

Özetle, her zaman her konuda eleştiriye açık olduğumu bilmenizi isterim. 

Saygılarımla 

 

( Ağam başlıklı yazı nefesi tarafından 31.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.