Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünde hiç biter mi lüzumsuz işler? Karıncaların ayak izlerini takip etmek için genel müdürlüğümüz bünyesinde ikişer üçer kişilik timler kurulacak ve ayak izlerinin çapları, yarı çapları milimetrik olarak ölçülecektir...


Hava çok sıcak olduğu zaman özellikle güney illerimizde güneşe ateş eden vatandaşlar çıkacağından, bu vatandaşları engellemek ve güneşe sıkılan kurşunları boşa çıkarmak için yine üçer beşer kişilik gruplar halinde elemanlar istihdam edilecektir... Olur ya güneşte ''Bunlar bana durup dururken niye kurşun sıkıyorlar manyak mı bunlar, deyip bulutun arkasına saklanabilir.'' İlgilenenlerin Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünde Lüzumsuz İşler Genel Müdür Yardımcısı Rüknettin Yardımcı'ya baş vurmaları önemle rica olunur...


Kış gelip hava çok soğuk olduğu zamanda soğuk havadan dolayı meteorolojiye kızıp kara, yağmura ve de rüzgara kızan küfür edenler varsa, o kızgın biraderlerin ağzına biber sürülmesi gerekmektedir. Bunun içinde müdürlüğümüzde biber sürücü elemanlar istihdam edilecektir... Konu kırmızı pul biber ve isot üzerinden geliştirilecektir...


İngiltere'de soldan giden arabaların neden soldan gittiklerinin araştırılması ve neden sağdan gitmediklerinin araştırılması konusunun ivedilikle gündeme getirilmesi çok önemli diyecektim ki orada ta arabanın icadından beri arabalar soldan gidiyormuş. Allah Allah herkes gider Mersin'e İngilizlerde tersine... Amaaaan bana ne yahu!


Dolmuş ve taksi şoförlerinin hastane önlerinden geçerken korna çalmalarının önlenmesi için, dolmuş ve taksilerde istihdam edilmek üzere, korna ikazcıları alınması için çalışmalar yapılması ivedilikle gereklidir... Dolmuş ve taksi şoförleri hastane yakınından geçerken kornaya bastığı zaman, elinde ki cetvelle şoförün bir yerlerine vuracak ve onu cezalandıracaktır...


Leyleklerin göç mevsimi gelip de yurdumuzdan ayrılma zamanları geldiğinde, onların bir dahaki seneye tekrar yurdumuza gelmesi için tezahürat yapacak elemanlarında Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünce istihdam edilmesi gerekmektedir...


Yamaç paraşütü veya bungeejumping yapmaya niyetli olan, ancak yapmaktan da korkan hanım ve erkek vatandaşlara da cesaret verecek cesaret verici elemanlar tatil yörelerinde bu yaz istihdam edilecektir... Sloganları ise ''Hadi oğlum hadi aslanım, koçum benim, sen yaparsın, yapamazsan da takma kafana en fazla ölürsün.'' diye tezahürat yaparak, her türlü cesareti vereceklerdir...

Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğünde lüzumsuz işler kesinlikle bitmez velev ki bitecek olursa bile Lüzumsuz İşler Genel Müdürünün talimatıyla Lüzumsuz İşler Genel Müdür Yardımcıları devreye girerek hiç akla hayale gelmeyen lüzumsuz işler üretirler ki memleket lüzumsuz işlerden mahrum kalmasın, bu konuda da üstlerine yoktur...

( Lüzumsuz İşler Genel Müdürlüğü - 2 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.