Restorasyonla Onarma İmkânı Bulunmayan İnsan ve Zamlar.

 

-Alo Rıfat seni severim, tüm bakliyat ürünlerini benden alırsın, ben seni severim kazanmanı da isterim. Şimdi beni iyi dinle, elinde olan tüm bakliyat ve makarna pirinç çeşitlerini raflarından kaldır, bir saat sonra zam gelecek. Hem de yüzde yüz bir zam, biliyorsun kurda ki oynamalar şimdi de çıkan Rusya Ukrayna savaşı sen anladın. Hani o Kapadokya tatili için param yok gidemem diyordun ya yarın gidebilirsin artık.

 

-Remzi kardeşim, sen ne dediğinin farkında mısın?

-Evet farkındayım.

-Böyle bir söylem ve sevinç nasıl olurda senin yanında bu çirkinlikle durabilir? Sen hayata bu pencereden mi bakıyorsun?

-Ne diyorsun anlamıyorum! Ne penceresi?

-Anlamazsın elbette anlamazsın! Ben böyle bir şey yapamam. Her olumsuzlukta her günde zam yapılmaz ki? Bu nasıl bir strateji nasıl bir trajedi ortamında nefes alıyorsunuz şaşıyorum! Sanki egemen olmayan yapınızla egemen olduğunuzu sanıyorsunuz bunun cezasını bu dünya da olmazsa ahirette çekeceksiniz. Bundan sonra senden hiçbir şey almıyorum ve almayacağımda!

-Seni anlamakta güçlük çekiyorum!

-Zam kavramına ne kadar sıcak bakıyorsun, kardeşine bu kadar sıcak ve yakından ilgi alaka ile davranmadığına eminim.

-Ben gelecek zammı sana haber vereyim dedim tonlarca fırça yedim, suç zaten bende…

-Evet, suç sende zaten bu yaklaşımınla, neşelenerek havaya uçmanla!

-Dıt dıt dıt…

-Alo gördün mü telefonu suratıma kapattı, salak.

Restorasyon imkânı bulunmayan insanın uğramış olduğu yıkımın bu şekilde restore edilmesinin mümkünatı var mıdır acaba?

Mehmet Aluç


( Restorasyonla Onarma İmkanı Bulunmayan Zamlar. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.