Dedikodu -2-


Kapı açılmayınca Hayriye bağırarak.

-Kız Rukiye yine hangi hayallere daldın, kime bakarsın dalgın dalgın açsana kapıyı bizi ağaç ettin.

Kapı açıldı, Rukiye şaşkın.

-Abla ne böyle seslenirsin duyanda bir şeyler var sanacak!

-Bir şeyler yok mu?

-Ne olsun, iyilik güzellik sağlık olsun.

-Kız başka bir şeyde olmasın mı?

-Ne olsun abla ne olsun gir içeriye de öyle söyle Allah’ını seversen. Sende bir şey söylesene Hayriye ye Şaziye.

-Fazla konuşmada gir içeriye artık, geleceğimize pişman etme.

-Koşa koşa gidelim diyen sensin!

Şaşırdı.

-Ben mi?

-Yok, eben elbette ki sen! Yok, birisine yanık…

-Pes yani pes!

-Neyse geçin içeriye dışarıda konuşmayalım artık. Hoş geldiniz.

Hayriye Şaziye’yi dürterek usulca.

-Az anlayışlı ol kız, ağzımdan kaçtı artık.

 

Mehmet Aluç
( Dedikodu -2- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 5.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.