Bu Sam Amca ve yeğenleri çok yüzsüz, çok arsız, çok haysiyetsizmiş. Sen Irak'ı işgal ederken, Suriye'yi bombalarken, Afganistan'ı birbirine katarken, demokrasi getiriyorsun, demokrasi havarisi kesiliyorsun, Rusya yapınca barışın düşmanı... Biz de meşhur bir ata sözü vardır buna uyan ''Boklu da sidikliye güler.'' derler...


Nasılda tescilli bu Sam Amca ve yeğenleri demokrasinin içine etmekte... Sabıkaları çok fazla. Sam Amca ve Rusovski birader bir tencerede kaynayan aynı iki yemek gibiler... Soru çok basit. Tabi ki cevabı da çok basit. Dünyanın en büyük silah şirketleri hangi ülkelerde bulunuyor? Bildiniz, Sam Amca ve müttefikleri tabi ki... İngiltere, İsrail, Fransa, Almanya vs...


NATO, ne işin var senin Karadeniz'de? Ve tabi Rusya, eski SSCB zamanında ki parlak günlerini geri getirme gayreti içindesin, ama dünya da o eski dünya değil, işgal etmeğe kalktığın o ülke de eskisi gibi değil... Varşova Paktı ortadan kalkalı yıllar oldu, ama sen varlığını hala sürdürüyorsun Nato Beyi; ne iş? Belli ki yine bir sürü ülkeye ayar vermeye kalkıyorsun, kalkacaksın... Anlamıyorsun bir türlü nato kafa nato mermer...


Değerli yazarımız, Nihat Genç'in tespitidir ''Batı'nın bombaları nereye düşüyorsa doğu orasıdır.'' der. Yüzyıllar önce Haçlı Seferlerinde diğer insanlara neler yapıyorlarsa, şimdilerde de adı konmamış, tespiti yapılmamış Haçlı Seferlerinde, bu sefer modern silahlarla aynı şeyleri yapıyorlar. Büyük balık küçük balığı yutmaya yok etmeye çalışıyor. Küçük balıkların birlik olması lazım her konu da...


Bakın şimdi demokrasi havarisi kesilen batı ülkelerine, el altından Ukrayna'ya silah satıyorlar, ama bunu da silah şirketleri para kazansın diye değil, Ukrayna'ya yardım için, Ukraynalıları sevdikleri için yapıyorlar... Biz de yedik... Lafı Güzaf, ben de gülüyorum bunları söyleyenlere, Sam Amca ve avenelerine popomla...


Sam Amca'nın pek sevgili biladeri Baydın Dayı, hakikaten bütün dünyayı baydın, baydınız yani. Ama yakındır çöküşün, bunu da unutmayın... Aman da aman, ne de çok severmiş Sam Amca ve evlatları Ukrayna'yı Ukraynalıları... Dostlar gaza gelmeyin sakın özünde Sam Amca'nın Rusovski'den hiç bir farkı yoktur... Onları sakın ola ki kurtarıcı zannetmeyin. Birinin kucağından kalkıp da öbürünün kucağına oturmayın... Emperyalizm ve emperyalistler menfaatleri olmayan hiç bir işe girmezler...

( Sam Amcaya Popomla Gülüyorum başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.