Mehmet Fikret Adaşım Ameliyathanede

                     Tüm Site Sakini Dostlarıma Mehmet Fikret Ünalan Kardeşimiz HakkındaAmeliyathanelerde enfeksiyon kontrol önlemleri güncellendi

Ameliyat hanede Mehmet Fikret adaşım heyecanla sedyede ameliyat için beklemektedir. Nevin yenge dışarıda gözyaşlarını akıtırken Doktor Mehmet Bey (aynı ameliyatı bende oldum benim doktorumdur iyi bilirim)Ameliyat ekibine.

-Arkadaşlar ameliyat edeceğimiz kişi aynı zamanda şair ve aşk adamıdır. Nazik olalım, kalbinde en ufak bir hasar verirsek Edebiyat evi yazarlarında dayak yeriz haberiniz olsun.

Hemşire Gamze Gül çiçek

-Sayın Profesörüm ben çiçekler gibi tertemiz ettim her yerini, güzel bir tıraş ettim tüm bedenini, tertemiz sizin için hazırladım hatta bana bir şiirde okudu.

Gamzende güller açar bilir misin gül çiçek

Rabbim bir gün seni sevenle sevindirecek

Şimdi dikkat et elin kaymasın dikkatli olasın

Nevin’im görmesin bunu aşkım zarar görecek

 

Profesör Mehmet Hoca

-Maşallah fevkaladenin fevkinde güzel olmuş, şimdi tüm dikkatimiz bu ameliyata verelim, cep telefonlarını da kapatalım.

Anestezi uzmanı

-Sayın Profesörüm sessize alsak, bugün 14 Şubat biliyorsunuz.

-Başlatmayın 14 Şubata mubata beni, çok özel bir hasta şair üstelik herkes bu ameliyatı bekliyor.

Mehmet Fikret adaşım bunları dinledim derken uykuya dalar. Ben ondan önce dalmıştım bu sohbetleri dinlemeden ben ameliyat olduğumda.

-Neşter

-Buyurun Üstadım

-Ne üstadı kızım, Profesörüm ben.

-Pardon, bir anda kendimi kaybettim.

-Kaybetmeyin kendinize gelin.

-Bisturi.

-Bu ne kızım bisküvi?

-Şey Doktorum arkadaş şeker hastası acıkınca, birkaç parça atıştırması için almıştım.

-Evet, makinaya bağlayalım, evet kalbinde o kadar çok sevgi birikmiş ki haliyle buda tıkanmalara sebebiyet vermiş, yine şükür ki Nevin yenge var, ona aşkını aktararak boşaltıyor.  Lakin kalbinde hala çok sevgi var yolları kapatmış. Hemen Darüşşifaya, bakımevlerine, çocuk yuvasına diğerlerine bağlanarak aktaralım sevgisini, yoksa boşa gidecek.

-Bağlantı hazır aktarabilirsiniz Sayın Doktorum.

-Bağlantı çok yavaş bu aktarım beş altı saat sürer, az oturun arkadaşlar, ondan sonra kapatırız hastanın göğsünü.

Mehmet Aluç


( Mehmet Fikret Adaşım Ameliyathanede... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.