İçi  içine sığmıyordu bugünlerde,önüne gelene anlatıyordu bu meşhur  aşkını, evlilik planlarını yapmaya bile başlamıştı."Düğünüme gelmezseniz külahları değişiriz ha,eli de boş gelmeyin!"demekten geri durmazdı bazen kızsak da yine de severdik onu,gülerdik,ne de olsa sevdiğimiz kimselerin mutluluğu bizim de mutluluğumuzdu.

-Nereli yenge hanım?
-Belçika'da yaşıyor bu yaz tatile gelecek.Onu öyle çok seviyorum ki size  anlatamam bunu.
-Hiç görüştünüz mü?
-Görüşmez olur muyuz,sabaha  kadar görüntülü  konuşuyoruz,o benim hakkımdaki herşeyi biliyor ben de onu  hakkındaki herşeyi biliyorum yaklaşık bir yıl oldu tanışalı.Ben ona söz verdim o da bana söz verdi.
-Ne sözü?
-Evlilik sözü elbette,sonsuza kadar birbirlerimizi sevmeye and içtik.

Aradan birkaç hafta geçti,bizim kör aşıkla  karşılaştım;surat asık,hali perişan,saç sakal birbirine karışmış onu tanımasam sarhoş sanıp gülüp geçerdim.Havadan sudan derken  ben konuyu oraya getirdim,hatırlatıp yeniden üzdüğüm için de pişman oldum.
-Başlamadan bitti,sevgilisi varmiş meğerse beni arayıp tehdit etti.Tek tek kontrol ettim tüm sosyal  medyalarını da kapatmış,ulaşamıyorum ona,o gün bugündür telefonu elime aldığım yok.
-Sen ona bayağı kendini kaptırmışsın.
-Sadece kendimi mi,her hafta ona para gönderirdim hem de döviz cinsinden,göndermediğim zaman bana küserdi,nerden bilirdim ki beni kendine aşık edip sonra da kandıracağını?
( İnternet Aşkı başlıklı yazı berberce tarafından 28.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.