ZAMİSTAN’DA YAŞAMAK..
Hayatta her şey insan içindir. Eşrefi mahlukat olan insansa, tüm yaratılanlar insanlığın hizmetine amade olmalıdır.. Yeryüzünde hizmet üretmek ,üretilen hizmetleri insana götürmek hep bir organizasyon gerektirmiş ve avcılık günlerinden bugüne insanoğlu, bu organizasyonun daha iyi yönetilmesi iddiası ile başına  geçmiştir. Organizasyonun kendi bir teşkilatı bu teşkilatın finansmanı, sevk ve idaresi o organizasyonun bütçesi belirler..
-Keyfiyeti engellemek için bu bütçe hukuk sistemlerinde yıllık olarak öngörülür ve kalem kalem sayılarak kanunlaşır. İyi yöneticilik iddiası denk bütçe ile yani öngörülen gelir ve giderleri eşit olarak öngörülmüş hali ile bir yıl boyunca kullanmak ile orta çıkar açık bütçe gelir ile gider arasındaki makas artıyorsa iddianız yalandır..
-Organizasyonun ihtiyacı olan insan kaynaklarını belirlediğiniz herkese açık sınav ve liyakata göre belirleme kriterleri ile alım yapıyorsanız;organisazyonun sıhhatını sağladıgınız için iyi yöneticilik iddianız doğru demektir.. Önceden belirlenmiş herkese eşit ve adil imkan sağlayan kriterlerin yerine istediğiniz kişiyi alıp sınavları başarı ile geçmiş gençleri eliyorsanız sizin iddianız koca bir yalandır..
-Yerleşik kurum ve kuralları ortadan kaldırıp yıllara dayalı geliştirilmiş içtihat ve gelenekselleşmiş uygulamaları husumetle kaldırıp yerine özel kişi ve kurumları getirerek organizasyonun gücünü azaltıyorsanız iyi yönetiyorum iddiası gerçeği yansıtmıyor demektir. 
-Ülkenin kaynakları, yabancılara verilmiş onların sevk ve idaresinde ise siz sadece ülke kaynaklarını yabancı ülke vatandaşları kullanır ve onların refahına hizmet ediyorsun demektir. İyi yönetim iddiası sadece yabancılar için geçerlidir. Tarihsel  Düşmanlarını içeri alıp ,dostları dışarıda bırakıyorsan iyi yönetiyorum iddiası safi yalandır.. Yalan iyi bir yönetimde olması gereken adalet cesaret feraset eşit olma özelliklerini kaldırıp sadece hamasete yer açar.. İyi konuşman iyi yönettiğin anlamına gelmez.. Ama yalandan geçim sağlayanların desteği sen var oldukça devam eder..
-%127 elektrik zammı verip %36 ücret zammı vermek demek senin ücretini %89 asağı cektim demenin lisana sürçmesidir. "Zam'layarak "yönetme ne liyakat ister ne bilgi ne de cesaret ister sadece bir süreliğine bulunduğun makamdaki yetkinin kötü kullanılmasının sonucudur..İnsan kaynakları olarak kullandığın yeteneksiz cesaretsiz ve organizasyona husumet duyanların sadece kusmuğudur..
-Kötü gıdanın kalitesiz giysi ve hayata dair diğer ekipmanların raflarda yer alıyorsa yönetmenin kontrol meknızmasını yerine getiremiyorsun demektir. Keyfi fiyatlandırmalarla ve gdo lu gıdalarla nesli hastalıklı ve mongola dönüştürüyorsan iyi yönetme iddian gerçeği yansıtmıyor demektir. 
-Sosyal Yaşama mudahele cingözlüğü 45 TL lik içkiyi 450 TL  ye kadar vergiler koymak çılgınlıktır. Hatta bu vergilerle Kaynak oluşturmak değil kaçak içki satıcılarına mukafat vermektir. Fakir içiciyi ölüme mahkum etmektir. Eşrefi mahlukata hizmet iddian sadece ölüm mükafatı veriyor demektir.  
UNUTMA EVLAT..."Yaşama zam getirir ölüme indirim uygularsanız daha iyi yöneticisiniz" demektir. Ve yönetim hakkı sizindir.aksi laf ı güzaftır..sadece yönettiğiniz zannedersiniz.

TORUN HALİLİ.

( Zamistan Da Yaşamak başlıklı yazı HALİLİ tarafından 6.01.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.