BİR GARİP ÜLKE
Öyle bir ülke olduk ki zengini çalışmadığı halde sahip olduğu dövizle durduğu yerde zenginliği katlanırken, çalışanı hiç bir şey yapmadığı sadece çalıştığı için eve 2 ekmek götürürken 1 ekmek götürecek kadar fakirleşmektedir..
 Böyle bir ülke de cereyan eden olaylarda garip mi garip olacaktır... İşte son bir haftanın özeti ;
Bu hafta Kocaeli vilayetinde 2015 yılnda çöpte bulduğu parayı sahibine iade eden çöpçü dost hayatı yaşadığı ama sevgilisini öldürdü sonrada intihar etti..
HÜKÜM.. Oğlum madem temizsin korumasız ama bir genç kadını öldürmek de ne demek? İyilik meleklerinin bile katil olduğu bir ülle de elin arkada gezmezsen her an tecavüze açıksın demektşr. Hakim ellerini arka yana koymazsan faile ağır tahrik uygular.. 

Aksaray da köpek, kümesteki yumurtayı yedi sonra mermiyi yedi.. Mahalle birbirine girdi..
Evde Viyoldeki 30 yumurta 15 e düştü.. Ses çıkaran yok..
HÜKÜM.. Köpek köpekliğini yaparsa, tavugun egemenlik sahasına girdiğinde mermiyi yer.. Tavuğun egemenlik sahasından çıktıktan sonra yumurtayı kim çalarsa çalsın sesimiz çıkmaz...

Tranzon da zimmetten yargılanan Bankacı B. Ş her nasılsa SpK izni ile kurulan şubeli yatırım şirketi aracılığı ile oluşturduğu saadet zincirli kripto para düzeneği ile çzel harekatçıları, antörleri, fıtbolcuları çarptı.. Havalimamıda Trabzon ilinde B. Ş bir kısım polisler tarafındam alıkon uldu Özel Harekat birimime götürüldü.. Olaya karışan pokislerin görev yerleri değiştirildi.. Savcılık olaya el atınca  Emniye Müdürü de göz altına alımdı B
Ş nin suç ortapı iddiası ile ifadesi alınan müdür Adli Gözetim şartı ile serbedt bırakıldı 
HÜKÜM:Bit kadın çılgın Türkleri bir araya getirip hepsinin kafasını tokuşturup 450 milyonluk vurgun yapıyorsa suç sadece kadının değil kolay para hayali luranlar işe buna cevaz veren yasa başındakilerindir.

Denizli li Serkan Müge Anlı programına çıktı. Eşi evinin karşısımdaki pidecinnin paketçisi ile kaçınca kendini programda yerden yere attı.. Eşine gel diye yalvardı.. 1 gün sonra da hamarat çocuk evinde. İple intihar etmiş olaeak bulundu.. 
HÜKÜM. Herkesin gönlünde taht kuran saf temiz Serkan ın intiharında programcıının hiç mi suçu yok...Biz izlerken cocukdaki garibliği gördük..Yerden yere atmalar ani iniş çıkışlar destek alması gerektiğini gösterir.Reyting yaptırıp saldım çayıra dendiğinde ERKEKLİK GURURU  ayaklar altına alınmış bir SERKAN ,mahallesine ve iş çevresine döndüğünde hayatın acımasız yüzü ile karşılaşacağı kaçınılmazdı..Ne deyyusluğu ne pezevenkliği kalır..aşağılandıkça aşağılanır..Zaten zayıf karekter.. kaçan kadın zaten gemi azıya almış...Parasını yiyecek olan çocuğa oldu..allah rahmet eylesin İntihara sevk suçu kaçan kadın açısından oluşmuş şartlardır. Sonrada iş SGK  ya kalır..Suç içerikli eylem niteli iği ile  tek mirasçısı kadın eşin öaaşı maaşı düşürülmelidir.. 

Sıfır otomobil galericileri kendi aralarında oluşturdukları konsorsiyumla ara şirketlere yada şahıslara araçları fatura ederrk galerileri sıfırlarken, çip krizi sebebii ile az üretilen ya da hiç üretilmeyen araçların değerini oluşturdukları sahte stokçulukla 2ye 3 e katlamak sureri ile  halsız kazançlar elde etmişlerdir.. 52 kişi bu konu ile ilgili tutuklanöış yada gözaltına alınmıştır.. 
HÜKÜM Aç gözlü olırsan dünyalar da senin olsa doymazsın. Bayiliklerinin iptali ile sektörel çalışmasının tekrardan ortadan kaldırılmasına teminatlarının hazineye irat kaydı gerekir.. 

Torun Halili
( Bir Garip Ülke başlıklı yazı HALİLİ tarafından 18.12.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.