AYKUT TUZCU

MERAZI BAŞINDA ANILDI

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 10 Kasım 2021

 

          Gaziantep’in duayen Gazetecilerinden Aykut Tuzcu, 11 Kasım 2019 tarihinde  Cumartesi günü evinde kalp krizi geçirerek hayatını kaybeden Sabah Gazetesi’nin kurucu sahibi Aykut Tuzcu, öğle namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından defnedilmişti.

Cumartesi sabahı Kavaklık Mahallesi’ndeki evinde ölü bulunan ve kalp krizinden öldüğü belirlenen Tuzcu’nun cenazesi, Bahattin Nakıpoğlu camiinde öğle namazını müteakip kılınan cenaze namazının ardından Asri mezarlıktaki aile mezarlığına defnedilmişti. Cenaze törenine Tuzcu’nun ailesi, Gaziantep Valisi Davut Gül, Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Sezer Cihan, Şahinbey Belediye Başkanı Mehmet Tahmazoğlu, Sanayi Odası Meclis Başkanı Adil Konukoğlu, Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İbrahim Ay’ın yanı sıra, iş, siyaset ve basın camiasından çok sayıda kişi katılmıştı.

       Bugünde 9 Kasım 2021 günü ölümünün 2. Yıl dönümünde Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İbrahim Ay ve yönetim kurulu, üyeler ve Gaziantep sabah Gazetesinden Nurgül Balcıoğlu’nun katılımı ile mezarı başında dualarla anıldı. Aykut Tuzcunun mezarı başında okunan karını kerimden sonra, Nurgül Balcıoğlu ile Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti başkanı İbrahim Ay, Merhumun sanatı, kişiliği ve şehrimize olan maddi ve manevi katkılarından söz ettiler. Daha sonra merhumun mezarına çiçek koyarak dağıldılar.  Mekanı cennet olsun diyorum.

( Aykut Tuzcu Mezarı Başındı Anıldı başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 10.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.