KURTAR BENİ AKUT❗
Gurbette yaşamak billahi zor☹️
Hele durmadan oradan oraya yuvarlanan taş gibi yosun tutamıyorsan, vay ki ne vaaayy😩
Malum kışa girdik, işim var çok şükür ama diğer eczaneler gibi değil benim eczanem. Biz yazın çalışıp kışın yatıyoruz🤨
E canım sıkılıyoorr😥
Akşama kadar oku, yaz video izle, ingilizce çalış...
Bi yere kadar😉
Rutinlik bana göre değil, farklı şeyler yapmak isterim sürekli ama burası Rize!
Tık yok!
Dün akşam Akçay'da yaşayan bir arkadaşımla konuştum.
"Vallahi gezmekten, eğlenmekten bitap bir haldeyim!" dedi.
Gece yemekler, eğlenceler...
Gündüz kahvaltılar, piknikler...
Ben olsam, ben de yorulurdum herhalde😄
"Dur" dedim kendi kendime
"Burada da vardır öyle çevreler bi bakayım🤔" 
Google' a yazdım, yok🤔
Facebook'ta aradım🧐 yok!
Sonunda "Dernek" yazdım karşıma AKUT çıktı ve de bir telefon numarası.
Çok sevindim sonuçta orası da bir STK değil mi🤗
Hemen aradım, kibar bir adam; toplantıda olduğunu ve çıkınca arayacağını söyleyip kapattı.
Bir saat sonra telefonum çaldı, arayan oydu. 
"Buyurun size nasıl yardımcı olabilirim?"
"Şeey, ben 3 yıldır burada yaşıyorum ve canım çok sıkılıyor. Size katılmak istiyorum☹️"
Adam biraz durdu
"Hanımefendi kaç yaşındasınız?"
Ben sustum🤐
"Özür dilerim ama bazı kriterlerimiz var. Yaşınız, vücut kitle endexiniz..."
"Bu ne yaa? Ben yanlışlıkla manken ajansını mı aradım acaba🤔" diye düşündüm.
Adam devam etti
"Çok yoğun başvuru alıyoruz. Şu anda üyelikler kapalı.
Hem sırf canınız sıkılıyor diye AKUT'a kayıt olmak hiç de mantıklı değil. Kriterleriniz tuttu farzedelim.
Bi kere çok uzun bir eğitim süreci var; önce teorik eğitimler sonra uygulama eğitimleri...
Başarılı olursanız ki bu çok uzun bir zaman alır, ondan sonra direkt sahaya çıkıyorsunuz.
Depremde makinelerle beton blokları kırıp, ellerinizle enkazı kazıyorsunuz.
Selde insanları azgın sulardan kurtarmaya çalışıyorsunuz.
4000 metre yüksekte mahsur kalan dağcılara ulaşmaya çalışıyorsunuz.
Trafik kazalarına müdahale edip sıkışan vatandaşları oradan çıkarmaya çalışıyorsunuz.
Bazen çığ bölgesinde boyunuzu aşan karlarda mahsur kalıyorsunuz...
Yani daima etrafınızda parçalanmış, şişmiş, kokmuş cesetler ve kan olacak.
Bunları biliyor muydunuz? "
Başım döndü yeminlen😇
Tam 
"İmdaaat! Yeteer! "
"Kurtar beni AKUT! "diye bağıracaktım  ki adam nazikçe cümlesini bağladı.
"Özür dilerim, Kaymakam Bey geldi kapatmak zorundayım. Daha sonra görüşürüz"
Deriiinnn bir nefes aldım😄
Korku filmi izlemiş yahut bir kabustan uyanmış gibi hissettim 😩
İyi ki de 
"Hemen gel, başla" demedi 😄😄😥
Valla aklım başıma geldi😜
Yahu ne gerek var arayışa?
Mis gibi hobilerin dururken AKUT senin neyine?
Git onlarla eğlen di mi🤗
İşte böyle 
"ALLAH NASRETTİN HOCANIN EŞŞEĞİNİ ÖNCE KAYBETTİRİR ÜZER SONRA BULDURUR  SEVİNDİRİRMİŞ"
Öbür türlüsü de olabilirdi
"BİR MUSİBET BİN NASİHATTEN İYİDİR"
Çok şükür olmadı😜

Saygılarımla
Sebahat Karagöz
( Kurtar Beni Akut başlıklı yazı S.Karagöz tarafından 10.11.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.