Makale / Araştırma

Eklenme Tarihi : 26.09.2021
Okunma Sayısı : 1443
Yorum Sayısı : 6
CENNETLİK VAMPİR / ‘’HIRİSTİYANLARIN MERYEM OĞLU  İSA’YA  YAPTIKLARI  GİBİ  BENİ  ÖVMEKTE AŞIRIYA  KAÇMAYINIZ.--------Hz.  Muhammed ( S.A.S )----2. BÖLÜM 


‘’Cennet  o  kadar  ucuz  değil. Cehennem de  lüzumsuz  değil.’’

*************

Cübbeli  Ahmet  Hoca’yı  Türkiye’de  artık  tanımayan  herhangi  bir  kimse  kaldığını  düşünmüyorum.

İşte  bu  hocamız  anlatıyor: (Dikkatle  okuyun  ya  da  videoyu  dikkatle  dinleyin.)https://www.youtube.com/watch?v=lM96Dn9NomM&ab_channel=KhanKhurt

Evet.. Cübbeli’nin  anlatımına göre  Peygamberimiz (S.A.S) yatağının  altında  bir  kap  bulundururdu.  Gece  idrarı  geldiğinde tuvalete  gitmez bu  kaba  işerdi ve  kabı  yine yatağının  altına  koyardı. Sabahleyin  bir  cariye  gelir  o  kabı dökerdi.

Bir  gün  cariyelerinden  biri  bu  kaptaki  idrarı dökeceğine  içti.

Peygamberimiz ‘’ Ne  yaptın  idrarımı?’’ diye  sorunca  ‘’ İçtim ya  Resulullah.’’ Dedi.  Bunun  üzerine  Peygamberimiz ‘’ Cehennemden  sağlam  bir  kaleye  girdin. Daha  da  cehennem  seni  yakmaz.’’ Dedi  o  cariyeye.

Tabii  bunları  dinleyince  gözlerime  ve  kulaklarıma  inanamadım ama  Hoca bununla  kalmadı  ki.  Devam  etti.

‘’Peygamberimiz  bir  gün  hacamat olmuştu ( yani  sağlık  için  vücudundan  kan  aldırmıştı.) Hacamat  esnasında  vücudundan  akan  kanı bir  yerlere  gömmesini  emretti  Abdullah  İbn-i  Zübeyir’e. Ama  Abdullah  İbn-i Zübeyir  bu  kanı  içti. Peygamberimiz  ‘’  Ne  yaptın  kanı? ‘’ Diye  sorduğunda  ‘’Dayanamadım  içtim.’’ Dedi.  Bunun  üzerine  Peygamberimiz ‘’ Sen  madem  benim  kanımı  içtin  o  halde benim  kan  kardeşim  oldun. Sana  Cehennem  haram  oldu.’’ Dedi.

Bu  anlatımlardaki  abesliklere  geçmeden  önce hoca videonun  devamında  bakın  ne  diyor:

‘’Bizim  Bayram  Hoca  var.  O  bile  inanmıyor bunlara.. İlahiyatçı  hocalarla  bir  görüşmüş...Bu  işte  böyle  bulaşıcı  hastalık  gibidir. (  Yani  Bayram Hoca  her  kim  ise  İlahiyatçı  Hocaların  onu  zehirlediğini  yani  aklını  çeldiğini  söylüyor.) Ve  son  olarak da  bu  hocamız ‘’ Çocuklarınızı  İmam-Hatip  Liselerine  göndermeyin  diğer  liselere  gönderin  daha  az  hasarla  çıkarlar.’’ Dedi.

Dikkatinizi  çekti  değil  mi  söz  neyle  başladı  ne  ile  noktalandı?

Hiç  kimsenin  hakkını  yememek  adına  söyleyelim  ki  Yukarıdaki  idrar ve  kan  içme  olayı  Cübbeli Ahmet’in  kendisinin  uydurduğu  hikayeler değildir. Maalesef ‘’ İslami  kaynak’’  Denilen kaynaklarda  vardır  bu  anlatımlar. Nitekim  Cübbeli  kaynakları da  söylemiş: Suyutî  ve  Nevevî..

Evet  Suyutî’nin El  Hasais-ül  Kübra adlı  kitabında  bunlar  anlatılır. Hatta  dahası  da  vardır. Mesela  Peygamberimizin  dışkısını  macun olarak  bazı  yaralara  sürdüğü...

İyi  de  biz İmam Suyutî  veya  Nevevî  her  ne  demişse  alıp  ‘’  Eyvallah-  öyle  demişlerse  öyledir.’’  Diyerek  hiç  bir  şüpheye  düşmeden  kabullenmek  zorunda  mıyız?  Kabul  etmezsek  çok  büyük  günah  mı  olur?  Cübbeli’ye  göre  evet.  Hatta Peygamberimizin  yüzüne  bakamayız  öteki  alemde  onu  müdafaa  etmediğimiz  için.

Peki  bu  söylenenler  doğru  olamaz  mı?

Cevabımın  sizi  şaşırtacağını  biliyorum  ama kısmen  doğru  olabilir.  Yani  Peygamberimizin  idrarı da dışkısı da  ve  hatta  kanı da  insanlar  için  faydalı  olabilir ama  insanları  cehennemden  kurtarmaz. Öyle  olsaydı  Hz. Ayşe- Hz.  Fatma-  Hz.  Ali  yani  Peygamberimizin  hane  halkı  bol  bol  Peygamber  idrarı ve  kanı  içer  dışkısını  yerdi ( hâşâ ) ama  böyle  bir  kayıt  yok.  Öyle  olsaydı  Peygamberimiz  kızı  Fatıma’ya ‘’ “Ey kızım Fatıma! Babam Peygamber diye güvenme Rabbine karşı kulluk vazifeni yap, Eğer Allah'tan nefsini satın alamazsan vallahi ben bile senin namına hiçbir şey yapamam..."  diyeceğine  ‘’ Sen  hiç  merak  etme  kızım !  Kanımı içmekle  kan kardeşim  olan ve  dolayısıyla kendisine  Cehennem  haram  olan   Abdullah ibn-i  Zübeyr’in  Cennete  gittiği  yerde  kanımı  taşıyan  sen  haydi  haydi  cennete  girersin.’’  Demez  miydi?

Eee  o  zaman nasıl  ‘’Faydası  olabilir bu  kan  ve  idrarın?  Hatta  Dışkının’’ diyorum?

Efendim  3  Eylül 2019 Günü  kaleme  aldığım  ‘’ İĞRENÇ AMA BİLİMSEL BİR YAZI: AGA POHUNUN ÜSTÜNE POH OLMAZ.Başlıklı  yazımda  Antalyalı  bir  iş  adamı  olan  Ali  Bıdı’dan  bahsetmiştim.  Adam  dışkısını  bağışlayarak  elde ettiği  para  ile  tam 61  öğrenciye  burs  veriyor.  Yani  adamın  dışkısı  ilaç...Bu  dışkı  çeşitli  işlemlerden  geçirildikten  sonra  kronik ishale yol açan “Clostridium difficile” bakterisiyle mücadelede uygulanmaktaymış ve  dahası  dünyanın  pek  çok  yerinde  olduğu  gibi  Türkiye’de de  bir  ‘’ Dışkı  Bankası’’  varmış.

Olay  uzun  ayrıntıya  girmeyeceğim. Basit  bir  Ali  Bıdı’nın  dışkısı  pek  çok  derde  deva  olur  da  Peygamber  dışkısı  veya  idrarı  veya  kanı  olmaz  mı?  Olur.  Olmasına  olur.  Ya  da  olabilir  ama  sanırım  direkt  içmek  ya  da  yemekle  olmaz.  Pek  çok  tıbbi  ameliyeden  geçtikten  sonra  olur. ( Mesela Ziya  Özel  adlı  bir  doktor  Kanserden  kurtulmak  için zakkum  bitkisinden  bir  aşı  ürettiğini  söyleyince  bizim  ucuzculardan  bazıları  zakkum  kaynatıp  içtiler  ve  zehirli  olan  bu maddeyi  içtikleri  için  ölen  bile  oldu. )

Haydi diyelim direkt  içmekle  ya  da  yemekle  veya  sürmek  suretiyle  derde  deva  oluyor  iyi de  Cehennemden  kurtulmaya  vesile  olduğunu  nereden  çıkarıyoruz? Suyutî  öyle  söylüyor.  Nevevî  öyle  söylüyor.

Ayrıca bakın es  geçtiğimiz  pek  çok  nokta  var  bu  olayda.

1- Peygamberimiz  idrarını bir  kaba  yapıp  yatağının altına  koyuyor(!) sabah  bu  idrar  dökülüyor(!) Al  sana  bir  peygamber  sünneti. Gece  çişiniz  geldi. Yapın  bir  kaba. Sabaha  kadar  yatağınızın  altında  dursun.  Sabah  dökersiniz. Hatta  ailenizden  içmek  isteyen  olursa  içebilir (!)

Attığı  her  adımda  ümmetine  örnek  olan  bir  peygamberin  davranışı  olabilir  mi  böyle  bir  şey?

2- Peygamberimiz ‘’ Bu  idrarı  dökün’’ demiş  ama  cariye  dökmemiş. Çok  afedersiniz  ama  böyle  bir  şey  peygamberimizin  emir ve  yasaklarını  bir  cariyenin  bile  kaale  almadığı  anlamına  gelmez  mi?

3-  Peygamberimiz  idrarının  içilmesine ‘’ Aferin ‘’  Derken(!)  ileride  insanların  bunu  gelenek  haline getirebileceklerini başka  İslam  büyüklerinin de  idrarını  içmek  isteyebileceklerini  düşünmemiş olabilir  mi?

4- Aynı  şey  kan için  de  geçerli. Peygamberimiz ‘’ Bu  kanı  götür  göm.’’  Diyor  ama  Abdullah  İbni Zübeyr  Peygamberin  emrini  umursamıyor  içiyor.  Mümkün  mü? Mümkünse  bu  nasıl  sahabilik?

5- Peygaberimiz kanının  içilmesine  ‘’Aferin ‘’  Derken  Müslümanların  kolay  yoldan  cennete  gitmek  için  kendi  kanını  döküp  içmek gibi  bir  yola  baş  vurabileceklerini  düşünmemiş  olabilir mi?

6- Kur’an-ı Kerim Bakara Suresi 173. Ayet  insanlara  haram  olan  şeyleri  sayarken  bunlardan  birinin  de  kan  olduğunu  söylemiyor  mu? Kur’anın  bu  açık  hükmüne  rağmen  Abdullah  İbni Zübeyr  nasıl  kan  içer? 

‘’ Ama  o  peygamber  kanı ‘’ Denilebilir.  Yahu  ayet  açık  diyorum. Ayette  ‘’ Peygamberlerin  kanı  hariç’’  Demiyor.  Çok  net  ve  açık  olarak  ‘’ Kan’’  diyor. ‘’ Çok  zaruret ‘’ Diyor...  Var  mı  bir  zaruret  kan  içmek  için?  Yok... Biz İmam  Suyutî’nin  ya  da  Nevevî’nin  ne  dediğine  mi  bakmalıyız  yoksa  Kur’anın  ne  dediğine  mi?

Kan  içene  Vampir denir ve vampirlik  İslam  dinine tamamen aykırı  bir sapkınlıktır. Abdullah  İbni  Zübeyir  eğer  Peygamberimizin  kanını  içmişse bal  gibi  sapkın  bir  vampirdir ama  bizim  Cübbeli  bir  vampirin  cennetlik  olduğunu  savunuyor. ( Yanlış  anlaşılmasın Abdullah  İbn-i Zübeyr’e vampir  diyen  ben  değilim. )

Bu arada  tabii  ki  insan  merak  ediyor:  Peygamberimizin  kanını  emen sivrisinekler de  cennetlik  midir? (Kesin ‘’ Sivrisinekler  Peygamberimizin  kanını  ememez’’ Der  bu  soruya  da. )

Peki  neden?  Neden  böyle  saçmalıklar  hararetle  savunulur?

Böyle  saçmalıkların  bizi  nerelere  getirdiğine  dikkat  edersek  bunun  sebebini  anlamakta  zorlanmayız. O  bakımdan  sizlere  herkesin çok  net  anlayacağı  bir  örnek  vereyim.

İran  Müslümanlarının çok  çok  büyük  bir  kısmı Humeyni’ye  ne  der?  Ayetullah.  Yani  Allah’ın  ayeti. (  Başka  ayetullahları  da  oldu  daha  sonra.)

Allah’ın  Peygamberi  Muhammed  Mustafa’ya  bile  vermediği  bir  unvan...

Humeyni  onların  nezdinde  neydi?  Peygamberimizin  yer  yüzündeki  halifesi.  (  Bizde  de  pek  çok  şeyh-  gavs- evliya-  seyyid  ve  şerif için  aynı  şey  söylenir.)

Peygamberin idrarı cehennemden  kurtulma  vesilesi  olduğuna  göre(!)  halifesinin  idrarı  da  cehennemden  kurtulma  vesilesi olabilir  mi? Neden  olmasın ki (!)

Peygamberin kanı  cehennemden  kurtulma  vesilesi(!)  ise  halifesinin  kanı  da  cehennemden  kurtulma  vesilesi olabilir  mi? Bal  gibi  olur(!)

Hani  ille de  idrarı  ya da kanı  olmasa  da  nefesi- nazarları- ondan  minicik  bir  hediye-  hatıra- abdest  suyu vs??? Bal  gibi  olur. (!)

Humeyni  ile  devam  edelim.  Sonra  ne  oldu Humeyni’ye?

Humeyni 3 Haziran  1989 da kalp  krizinden  vefat  etti. 

6  Haziran 1989’da  düzenlenen  cenaze töreninde  İranlılar  Humeyni’nin  kefeninden  bir  parça  koparabilmek ve  böylece  en  kolay  yoldan  cennete  gitmek  için  cesede  saldırdılar.  Çıkan  izdihamda  8  kişi  hayatını  kaybetti ( Resmi  açıklama  böyle  ama  gayrı  resmi  kaynaklar  ölenlerin  500 den  fazla  olduğunu  söylüyordu.) 

Kefen  öylesine  parçalandı  ki  Humeyni'nin  cesedi  cıscıbıl  ortaya  çıktı.  Dahası  kefenden  tutup tabuta  alınacağında  caart  diye  yırtıldı  ve  Peygamber  Halifesi (!)  Humeyni’nin  cesedi çırılçıplak  yere  düştü  paatt  diye.

Bütün  bunlar  peygamber  sevgisinden  kaynaklanıyordu (!)  ve  Humeyni’yi  gören  herkes  onun  kefeninden  bir  parça  koparmak  için  ölmeyi  bile  göze  alan  her  İranlı Humeyni’de  Resulullah  Muhammed’i  görüyordu (  hâşâ ) Hatta  daha  da  ilerisi...O bir  Ruhullah’tı ( Yani  Allah’ın  ruhu )

Peygamber  sevgisindeki  ifratın  vardığı  noktayı  görüyor  musunuz?

Ama  insanlara  ders  ve  ibret  oldu  mu  Humeyni’nin  yerlerde  sürüklenen çırılçıplak  cesedi?  Ne  gezer  efendim.  İran  aynı  hamam  aynı  tas...

İran  aynı  hamam  aynı  tas  da  Türkiye  çok  mu  farklı?

Bizde böylesine  bir  cenaze  töreni  hiç  hatırlamıyorum  ama alem-i  ervahta  Hz.  Peygamberin bile  önüne  geçerek (!)  tüm  peygamberlere  ve  meleklere  imamlık  yaptığını  iddia  eden  İskender  Evrenosoğlu  gibi  bir  sapığın  cenazesine  Bursa’da  3.000  kişinin  katıldığını ( Diyanet  namazının  kıldırılamayacağına  fetva  vermiş  olmasına  rağmen )   bu  adamın  diğer  illerde  de  bir  sürü  müridinin  olduğunu  hesaba  katarsak durumun  vahameti anlaşıldığı  gibi  neden ‘’ Çocuklarınızı  imam- hatip  liselerine  göndermeyin’’  Dediklerinin  sebebi  de  anlaşılmış  olur.  Çünkü  İmam  Hatip  Liselerinde  yukarıda  benim  sorduğum  tüm  soruları  sorar  sorgular  öğrenci de  öğretmen  de...

Bilmem  anlaşılabiliyor  mu  Vehbi’nin  kerrakesi?

***********

Gelecek  bölümde  Peygamberimizin  saçının  suyunun  suyu...
( Cennetlik Vampir / ‘’hıristiyanların Meryem Oğlu İsa’ya Yaptıkları Gibi Beni başlıklı yazı Sami Biber tarafından 26.09.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.