İnsanoğlu; 
Ūzen, hemde ūzūlen bir varlıktır. Yaratılanların en ūstūyken,  yaptığı davranışlarla da en aşağıya çekilendir.
  Sebeplere tutunurken sonuçlarından ders çıkarmayan teslimiyeti özūnde değil de sözūnde yaşadığı mūddetçe mutluluğu arayan ama bulamayarak sona koşandır.
  Demem o ki; İnsanı önce içindeki gaflet ateşi yakmaya görsūn tūm dūnyayı ateşe verse vicdanına bir damla su değmez, taşıya bileceği öfkeyide söndūremez.
   Hakiki imana eremediği takdirde,yapacaklarını kestirebilmek ne mūmkūndūr.
Nefsi öylesine serbest bıraktığı zamanlarda şu cūmle özetliyor yaptıklarını...
 "Kork korkmazdan, utan utanmazdan "
Ne diyelim; 
Rahman olan Allahım rahmetinin tecellisinden mahrum etmesin, yoksa nice olur halimiz, kime dert yansak nafile kurturamayız bizi, biz...
                                                                F. Gūndoğdu



( Gūnlerden Biz Kimiz? başlıklı yazı Salihaa tarafından 4.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.