Aşk bu, siz aşk matematik değildir diyenlere kanmayın. Aşkın içinde öyle bir matematik vardır ki hemen anlarsınız aslında aşkın hesap kitap işi ve içinde matematik olduğunu... Gençsinizdir, birini seversiniz, yüreğinize düşer O'nun aşkı ve bir artı bir olalım dersiniz. Değişik bir matematiktir bu bir artı bir yine bir eder, aşk kitabında bütünleştiniz mi sevdiğiniz ile...


Önce nişanlanırsınız, nişanda her şey matematik üstüne kuruludur. Ne kadar nişanlı kaldığınız, günleri topladığınızda ortaya çıkar. Nişanda size gelen hediyelerin değerini de ancak toplama yaparak öğrenirsiniz... Birbirinizin değerini ise birbirinize çarpılarak anlarsınız, ama bu çarpma sonucunda kimseler ölmez...


Sevdiğiniz ile evlenirsiniz bir artı birken çocuklarınız olur iki artı bir, iki artı iki, iki artı üç olursunuz zaman zaman... İki artı yedi, iki artı on bir, iki artı yirmi olanlar bile olur bu evliliklerde, ama siz onlara bakmayın, hem de hiç özenmeyin derim. İktisat ve ekonomi ilminin sınırları zorlanır böyle durumlarda...


Aşk matematiğin hasıdır. Aşkın karesini alırsanız kare gibi nohutoda baklasofa küçük bir eviniz olur evlenince. Yok efendim aşkın küpünü alalım derseniz, hayat küpünüzü aşk ile sevgi ile doldurur mutlu mutlu yaşarsınız...


Evliyken bir başkasına gönül verirseniz, çarpılırsınız. Ancak bu çarpım tablosu ezberlenmez. Peşinden de çıkartmalar yapmanız gerekecektir. İkisinden birisini hayatınızdan çıkartmanız ve diğeri ile tekrar toplama yapmanız gerekir...


Aşkınızı kaybettiniz mi, hayat üzerinizden silindir gibi geçer. O üzerinizden geçen silindirin hacmini ve alanını bulmanız ya da bulmamanız önemli değildir...


Vatan Aşkının içinde de büyük bir matematik ve işlemler bütünü gizlidir. Vatana her zaman artı değerler katan insanlar vardır. İşte onlar, vatanı bölmeye çalışanları bir şekilde çarparlar ve daha sonra beş parçaya on parçaya kendi yöntemleriyle bölerler... Bu bölme işlemi kesinlikle vatan sevgisi ile yapılır...


Sevdiğiniz her şeyi, en başta da bu güzel vatanı, aşk ile sevin, sevdiklerinizi yanınızda toplayın, sevmediklerinizi de hayatınızdan çıkartın, vatana ihanet edenleri bir şekilde çarpın sonrada artık elli parçaya mı yüz parçaya mı bölersiniz, onu da siz bilirisiniz... Dediğim gibi aşk matematiktir hem de ne matematik...

( Aşk Matematiktir Hem De Ne Matematik başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.08.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.